¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 i går tålte jeg ikke lukten av middagen. I dag kjenner jeg meg litt småkvalm.. Er glad for symptomet,og håper det indikerer at det går bra denne gangen. Men fysj, jeg husker hvordan det var å være kvalm da jeg var gravid med datteren min..
Granny Weatherwax Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Uff ja, hadde det sånn for halvannen uke siden. Begynte såvidt å kjenne noe akkurat da jeg var 6+0, og tenkte "Nå kommer kvalmen" Og det gjorde den. Så til de grader. Men det er noe i det du sier, da vet vi ihvertfall at det mest sannsynlig går bra :-)
ma:) Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Godt å lese at kvalmen indikerer at det sannsynligvis går bra. Men skal ikke klage for mye. Kjenner at jeg er kvalm, men foreløpig slipper jeg oppkast og det går ganske greit å holde det hele i sjakk med mat hver 2.-3. time for min del. Får håpe det fortsetter like bra.
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Er rimelig uggen om dagen jeg også. Hvis jeg ikke spiser hver 3. time på dagen, blir jeg skjelven og kvalm. Og jeg er 5 uker i dag. Gruer meg til å gå inn i uke 6 for jeg tipper det blir verre og verre....
Mina™ Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 kjenner kvalmen eg også....første eg tenkte va å nei ikkje igjen, sist så kasta eg opp heilt te eg fødte. Hb ikkje d skjer denne gangen er bare 4+ på vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå