Gå til innhold

Tror kvalmen er på vei..

Anbefalte innlegg

Skrevet

i går tålte jeg ikke lukten av middagen. I dag kjenner jeg meg litt småkvalm.. Er glad for symptomet,og håper det indikerer at det går bra denne gangen. Men fysj, jeg husker hvordan det var å være kvalm da jeg var gravid med datteren min..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff ja, hadde det sånn for halvannen uke siden. Begynte såvidt å kjenne noe akkurat da jeg var 6+0, og tenkte "Nå kommer kvalmen" Og det gjorde den. Så til de grader.

Men det er noe i det du sier, da vet vi ihvertfall at det mest sannsynlig går bra :-)

Skrevet

Godt å lese at kvalmen indikerer at det sannsynligvis går bra. Men skal ikke klage for mye. Kjenner at jeg er kvalm, men foreløpig slipper jeg oppkast og det går ganske greit å holde det hele i sjakk med mat hver 2.-3. time for min del. Får håpe det fortsetter like bra.

Skrevet

Er rimelig uggen om dagen jeg også. Hvis jeg ikke spiser hver 3. time på dagen, blir jeg skjelven og kvalm. Og jeg er 5 uker i dag. Gruer meg til å gå inn i uke 6 for jeg tipper det blir verre og verre....

Skrevet

kjenner kvalmen eg også....første eg tenkte va å nei ikkje igjen, sist så kasta eg opp heilt te eg fødte. Hb ikkje d skjer denne gangen er bare 4+ på vei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...