Gå til innhold

Og valget falt på......

Anbefalte innlegg

Iselin og Isak :-) Mannen i huset som kom med et forslag som krøp under huden på meg selv om det sånn sett er helt vanlige navn og jeg sa klart fra om at jeg ville ha tid til å finne alternativer osv. men da jeg tok meg selv i å tenke på smånurkene i magen som Isak og Iselin fant jeg ut at de igrunnen allerede hadde fåt navn :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140768061-og-valget-falt-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med tvillinger! Og navn! Kjempeflotte navn! Iselin er jo veldig tøft og vakkert(hihi), og Isak er nydelig! Synes det passer kjempefint til Iselin. Jeg har selv en tvillingbror(Jostein), og når vi var små, ønsket jeg ofte at han hadde hett Isak!:) Lykke til!:D

Annonse

Da jeg gav forrige baby i magen navnet Amanda(før fødselen) fikk jeg slengt i trynet av ei bekjent "jaja, hvis du vil at hun skal bli en tøyte så.." Kjempehyggelig,

Så - hva andre synes får så være(iallefall hvis det er negativt ;) - jeg vurderer Isak selv, synes det er kjempefint. Og Iselin er et pent navn som passer godt til Isak :)

Ojsann! Grinebiter her ja! :-D ble litt rotete det jeg skrev men var litt høyt oppe siden vi endelig hadde bestemt oss ;-) Er forsåvidt enig med at man skal være forsiktig med å si at et navn er grusomt, men har jo spurt etter folks meninger så får vel tåle det... ;-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...