Studine mevik Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Idag rullet gullgutten for første gang helt alene fra mage til rygg. Han har nesten ikke prøvd å snu seg før idag og plutselig var han rundt, men tror ikke han helt har skjønt hvordan det gjøres for han prøvde flere ganger etterpå også uten å få det helt til. Nå mangler det bare at han ruller fra rygg til mage. Han har prøvd å snu seg over på magen i en uke nå, men er fortsatt litt tung i rumpa. Han ruller fint videre hvis jeg bare hjelper han litt med rumpa. Venter i spenning!!!!
magica og lille tryll ♡ Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Åååh så spennende!! Hvor gammel er han? Tenk at vi fryder oss sånn over disse små (store!! ;o) fremskrittene til barna våre. Jeg tar meg selv i å få tårer i øynene når hun oppdager og klarer nye ting ) Tulla er tre måneder og har oppdaget hendene sine og har begynt å ta etter ting for så å putte det i munn. Dog ikke begynt å rulle enda da, men det kommer nok...
Maia&Mathias <3 Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Ååå, så gøy! Gutten min begynte å rulle fra mage til rygg i forrige uke. Han har rullet fra rygg til mage i ett par uker. Blir jo sååå stolt når de tar sånne hopp i den motoriske utviklingen. Min gutt er snart 6 mnd og jeg ser for meg at han snart krabber rundt her! Er fantastisk gøy altså!!!
Misti Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 jenta på som blir 4 måneder 12 oktober snur seg fra rygg til mage... noen ganger tilbake men har ikke helt skjønt det og komme seg fra mage til rygg er så morro når det skjer ting=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå