Gå til innhold

Gutten vår ruller!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag rullet gullgutten for første gang helt alene fra mage til rygg. Han har nesten ikke prøvd å snu seg før idag og plutselig var han rundt, men tror ikke han helt har skjønt hvordan det gjøres for han prøvde flere ganger etterpå også uten å få det helt til. Nå mangler det bare at han ruller fra rygg til mage. Han har prøvd å snu seg over på magen i en uke nå, men er fortsatt litt tung i rumpa. Han ruller fint videre hvis jeg bare hjelper han litt med rumpa.

Venter i spenning!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååh så spennende!! Hvor gammel er han? Tenk at vi fryder oss sånn over disse små (store!! ;o) fremskrittene til barna våre. Jeg tar meg selv i å få tårer i øynene når hun oppdager og klarer nye ting :o) Tulla er tre måneder og har oppdaget hendene sine og har begynt å ta etter ting for så å putte det i munn. Dog ikke begynt å rulle enda da, men det kommer nok...

Skrevet

Ååå, så gøy! Gutten min begynte å rulle fra mage til rygg i forrige uke. Han har rullet fra rygg til mage i ett par uker. Blir jo sååå stolt når de tar sånne hopp i den motoriske utviklingen. Min gutt er snart 6 mnd og jeg ser for meg at han snart krabber rundt her! Er fantastisk gøy altså!!!

Skrevet

jenta på som blir 4 måneder 12 oktober snur seg fra rygg til mage... noen ganger tilbake men har ikke helt skjønt det og komme seg fra mage til rygg :) er så morro når det skjer ting=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...