Gå til innhold

Nåå er du vel ferdig????

Bonanza

Anbefalte innlegg

Må bare si at jeg synes det er en smule ironisk, at når man har fått et barn så begynner "maset" om "når kommer nummer ", og "nå er det på tide med nr 2 osv"... Nå som jeg da har fått nr to, så sier ALLE at" så fint da, med en av hvert kjønn, da er du vel ferdig!! Forskjellige vrier på utsagnene, men jeg synes det er en smule frekt!! Man skal ha minimum en, men maksimun 2 liksom...Helt utrolig hva folk legger seg borti...!!

Måtte bare "frese" litt;-) Regner ikke med at det er bare jeg som opplever at folk setter begrensninger for MINE barnefødsler!! Det kunne jo tenkes at jeg har lyst på en nr tre!! He he hva sier de da tro??? Hi Hi

Fortsetter under...

Annonse

Jeg sier at jeg vil i allefall ha tre. Nå er nr tre på veg. Samboeren min pleier å si at han vil ha minimum fem, så vi får se hvor vi ender.... hehehe... Jeg har heldivis noen i venneflokken som spurte for en stund siden når vi skulle ha nr tre... De vet ikke at eg er gravid enda, men er jo bare 4+2 da, så....

Jeg har en på jobben som har sagt siden jeg ble gravid med nr 2: 'nå er det vel nok??' Jeg erklærte tidlig at jeg ønsker å få fem barn, det var det ingen som trodde jeg skulle ville etter nr to, men... er ikke helt i mål enda, har termin i januar med nr fire, og håper det skal gå like greit med nr. fem. :) Og så lurer mange på hvorfor akkurat fem? Det er fordi det er det det er plass til i sju-seteren! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...