Gå til innhold

Erfaringer med emmaljunga city cross med citybag??

Anbefalte innlegg

Bikker mot å kjøpe denne fordi ei god venninne har den samme vognen og elsker den. Er det noen som vet hvor jeg kan sjekke prisen på denne på nettet?

Hvor mye vil vi eventuelt spare på å kjøpe den i Sverige? Kanskje vinninga går opp i spinninga i og med at en vanligvis kjøper seg masse annet i tillegg på harryhandel ;) Syns dette med vogn er utrolig vanskelig. Sambo er veldig opptatt av at den ikke skal ta stor plass fordi vi har en liten bil. Hvor stor plass tar den i bagasjerommet liksom? Må jo ha med masse andre ting også. Vi bor på Vinstra så jeg vet ikke om jeg tør å gå for 3 hjulinger eller 4 hjulinger med svingbare hjul fordi det er maaase snø om vinteren og jeg har termin 1. mars. Ble langt dette her, men er veldig glad for svar. Hilsen en litt fortvila og litt surrete vinstravær :)

Fortsetter under...

hei!!!

jeg var minst like surret&fortvilet som deg,når jeg beg.å stikke hodet mitt inn i vognverden!!Det er jo sååå mye å velge mellom!!

Men..jeg gjorde litt research på nettet,og da selvsagt også på emmaljunga.se,og rett&slett leste gjennom alt som var av info på de vognene jeg likte,og ble litt dradd mot city crossen.. har nå også fått sett den i butikk,og damen i butikken demonstrerte hele vognens finesser for meg..Den tar liten plass i bilen!Den kan demonteres med bag på,men også uten,og da får man hvertfall plass i små biler . Selv om vognen ser litt mindre ut enn andre emmaljunga modeller,så målte vi madrassene-og jammen meg var det ikke snakk om mer enn 1cm breddeforskjell nederst på madrassen!!så de er like romslige for våre søte små :) 4hjul som ikke punkterer,god fjæring i understellet,og det er jo faktisk 2vogner i ett!Citybagen kommer med egen kalesje tilpasset den,mens sportsdelen har egen kalesje også!!

Som du kanskje skjønner,så har hvertfall jeg falt for city crossen,spesielt etter jeg var i butikken.!! prisen totalt med citybag var vel rundt 7600kr i den butikken jeg var i,men ring forhandlere,eller søk etter hjemmesider til butikker der du bor!!

lykke til...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...