Spire nr.2 <3 Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Og det er en liten gutt som vokser i magen min HELT FANTASTISK!!! jeg er så stolt,så lettet,så glad,og gleder meg om mulig enda mer!!!Alt var bare bra med han,han vokser som han skal og alt er på topp!!! *så stolt*
BabyjenteMARS<3 Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Gratulerer =) Så gøy ! Gleder meg til jeg skal på UL 26.okt
pip pip Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 åh så heldige dere er, er så misunnelig hehe. Har ikke en gang fått fødeplass, dette tar tid.
Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Så kjekt, vi skal i slutten av denne måneden, gleder oss masse og er veldig spent. Håper alt er bra med den lille...
Spire nr.2 <3 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2009 Gled dere masse!!har vært en gang tidligere,det var fantastisk!!men nå når han har vokst,og alt det JM kunne fortelle oss utifra mål hun gjorde..4hjertekammer,2flipper,ingen klumpfot,nydelig ryggvirvel,5fingre&5tær på hver..JM var fantastisk!!Fikk med oss 15bilder&4små filmsnutter av lillegutt hjem,gull verdt!!!Koser oss med de Lykke til dere..håper dere møter en like dytkig&hyggeliig JM som vi!!! klem
Babyboy<3 Skrevet 7. oktober 2009 #6 Skrevet 7. oktober 2009 Var på ul 1 oktober vi også.. med en liten gutt i magen=) Vi var veldig heldige med jm, å siden vi fikk time 14.30 skulle hun ikke ha noen etter oss,så hun brukte god tid=) vi fikk også vite/se det med hjertet, tærne og fingrene.. Utrolig deilig!!! Morsomt altså damer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå