Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 jeg er ei jente som har samboer, venter barn med han.. elsker han utrolig høyt, og trives godt sammen med han.. saken er at jeg helt siden 2007 har vært små forelsket i ei av mine beste venninner.. er ikke noe sexuel tiltrekning, men liker å flørte med henne, og føler "sommerfugler" i magen hver gang jeg ser henne og hører/prater med henne.. hun er likedann tilbake, men ingen av oss føler dette som sexuelt... vi har begge samboere, men har ikke fortalt dem om denne følelsen.. er dette bifili.. eller bare "rart"?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg hadde det sånn med et par jenter i 4-5 år før jeg møtte min nåværende kjæreste. Tenkte egentlig aldri over det da, annet enn at det var veldig gode venninner og vi hadde det utrolig kjekt sammen. Men så møtte jeg altså jenta jeg lever med nå, og da skjønte jeg alt. MEN. Dette betyr ikke nødvendigvis at du er bifil, for det vet jo ikke jeg om du er. Hvis du trives med tingenes tilstand kan du jo bare la det være sånn det er nå. Hvis du er veldig nysgjerrig kan du jo prøve å finne ut hva slags tiltrekning hun har på deg, om det er seksuelt eller ikke, om det er verdt å satse på e.l. Husk at jenter kan ha det utrolig gøy når de flørter, uten at det nødvendigvis ligger noe mer bak. Sommerfugler er en annen ting, men jeg kan ha sommerfugler i magen bare fordi jeg gleder meg masse til å henge med en utrolig kul og morsom venninne som jeg er veldig glad i kun som venn:) Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå