Holly❄️ Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Får helt noja av det.. ble bitt på ankelen, og klødde i noen dager... så etter det klør jeg kun inni mellom... Hvorfor klør det enda???? Lurer på hva som har bitt meg....
cherry coke Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Gå til legen med det. Det kan hende du har fått en slags parasitt i kroppen mes du har badet eller noe.
Holly❄️ Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2009 æsj, nå ble jeg kvalm... Ble bitt mens jeg satt på verandaen på kvelden.. vet ikke hva som bet meg...
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 jeg ogsaa.. Jeg faar de samme. det kan ha vaert edderkopp, eller en type mygg eller knott eller flue(!) som du har vaert allergisk mot. Jeg bor i Spania og faar i sept/okt saanne stikk innemellom. De blir grusomt store og ofte litt hard i midten. Yngste datteren min faar de ogsaa, de ser nesten litt ut som brannsaar paa henne. Antihistamin krem/piller, pluss kortisonsalve gjoer at de gaar bort veldig mye raskere enn ubehandlet.
Holly❄️ Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2009 var veldig stort den første uken, men nå er det ganske lite.. men hardt ja... :S Så jeg kan være allergisk mener du? Bør dra til legen med det da kanskje?
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 antikloe salve og antibakterisk krem er lurt aa ta paa. Har du klort mye og gjort hull i huden er det viktig aa kline paa med antibak og proeve aa unngaa at det blir "infected". Om du boer dra til lege, vet jeg ikke.
Holly❄️ Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. oktober 2009 har bare pyriseptkrem, men det duger vel... Men det er ikke noe ekkelt altså? Ikke noe ekle kryp som har lagt egg eller noe i foten min? haha, jeg er så hysterisk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå