Sololight Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Følte at noe var galt da kvalmen begynte å gi seg for ca 2 uker siden...har gått og tenkt at jeg burde vært mer kvalm, og ikke mindre... Hadde en bitteliten slimblandet blødning natt til søndag, så jeg gikk til gynekologen i dag. Og der viste det seg at spiren tilsvarte 5+6, og ikke 8+4, som den skulle vært. Ingen tegn til hjerteaktivitet og den var bare 3 mm lang. Nå går jeg og venter på å begynne å blø...og hvis det ikke skjer skal jeg få en pille om en uke. Legen sa det teknisk kunne være en sjanse for at jeg har blitt gravid senere enn jeg trodde, eller at egget har brukt lang tid på å feste seg (den berømte dvalen tror jeg hun nevnte). Men da er det jo rart at jeg testet positivt 7. september...i så tilfelle slo den testen veldig tidlig ut. Så jeg har jo et ørlite håp om et mirakel da:-) Andre som har vært ute for lignende?
2010 Mammaen Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Huff, kjenner jeg blir veldig lei meg på dine vegne :-( Har ikke noen erfaringer å komme med, men vil bare g deg en varm klem! Skal krysse fingrene for deg. Håper virkelig dette ordner seg :-)
nikitaa90 Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Trist å høre :S Håper det ordner seg for deg! Visste ikke at det gikk ant engang å ha MA sååå tidlig :S huff, ikke bra..
Iselilja Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 Uff, stakkars deg! Jeg hadde en MA i juni. Mistet alle symptomer og begynte å spotte bittelitt en uke senere, bare litt rosa på papiret. Skulle da være i uke 10. Fikk ikke komme til hos lege eller jordmor, men fikk beskjed om å vente til ordinær UL i uke 18. Jeg orket ikke å gå slik i to måneder, så jeg fikk en time på Volvat. UL viste 3mm embryo uten hjerteaktivitet. Dagen etter ble jeg sendt til A-hus, hvor jeg fikk en ny UL (som bekreftet det gynekologen hadde sett dagen før), samt en pille for å starte aborten. Det var fryktelig trist, men i dag har jeg testet positivt, så nå er vi i gang igjen Husk at det er vanlig at symptomer kommer og går, og at blødninger i svangerskapet som regel er harmløse, så prøv å tenk positivt så lenge det er håp! Ønsker deg virkelig lykke til! Håper det er falsk alarm, og at alt er i skjønneste orden med den lille spiren! Klem til deg
Sololight Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2009 Hei og tusen takk for svar. Det varmer:-) Det føles veldig tomt og rart akkurat nå. Bittelitt blødning igjen i kveld, så jeg har ikke store håpet om at det er i orden...murrer i magen også, så jeg håper egentlig kroppen ordner opp nå og at kan starte på nytt så fort som mulig. Bare det å vente en uke føles lenge akkurat nå. Snøfugl; jeg ble heldigvis tatt alvorlig da jeg ringte gynekologen i dag, og det er jeg utrolig glad for. Høres ut som vi har ganske like opplevelser. Det ville vært ille å gå i to måneder og vente. Så utrolig kjekt at du har testet positivt igjen!! Gratulerer så mye!! Klem
Trallllle Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg var på ul i uke 4/5 denne gangen og så kun en tom fostersekk.. Legen trudde derfor jeg var kortere på vei enn jeg trudde og skulle komme tilbake 2 uker senere.. Da fikk vi se en liten ting med et bankene hjerte og legen konkluderte med at jeg var så langt på vei som jeg trudde. Og jeg blødde i 2,5 uker og likevel var alt greit.. Har hatt en MA før og da merket jeg ikke før den lille i magen hadde vært død i 5 uker. Fikk en liten blødning men kjente ellers ingenting..
JKM09 Skrevet 6. oktober 2009 #7 Skrevet 6. oktober 2009 Sender godklem til deg. Ikke noe arti å gå rundt å ikke vite noe. Håper alt order seg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå