frydfrøken Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Ja det er så lett å si det, men jaggu ikke lett å gjennomføre alltid når man står midt oppe i det. Har prøvd siden desember med en SA i mars. Litt uregelmessig TR noen måneder så litt usikker, men tror jeg er på overtid nå. Tenkte å ta en test i morgen tidlig. Er deppa for jeg er redd for at testen er negativ. Pluss at jeg er nervøs for at jeg er gravid faktisk, livredd for å miste igjen. Da blir jeg litt oppgitt av at alle sier at jeg ikke må tenke så mye på det. Prøver selvfølgelig å ikke tenke på det hele tiden, men noen ganger går det ikke. Måtte bare blåse litt ut her : )
smilla73 Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 mhm. Særlig. Veit akkurat kva du meiner. Har ikkje heilt nådd IKM enda, men har like fullt tenkt å teste i morgon tidleg. Skal på jobbreise onsdag og tenker at eg vil vite kva status er, før eg reiser. Så no skal eg legge meg, og "ikkje tenke på det" - hehe
frydfrøken Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2009 TR kom i natt så da var det ikke noe håp denne gangen, Får bare krysse fingrene for neste forsøk. Men er jo så lenge mellom hver gang : ( Skikkelig nedtur her nå. Men får gå på jobb og sette på seg et smil og håpe at det hjelper. Lykke til med test : )
smilla73 Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 takk og takk, men den var akkurat like kvit som alle dei fem siste månadene. Men TR har ikkje kome enno. Derimot har eg fått ei diger kvise, og klarte å bli skikkelig hissig på jobben. Fryktar at det er tanta som er rundt hjørnet... eg føler meg heller ikkje sånn uggen og kvalm som eg var fram til helga. :-(((
frydfrøken Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2009 Krysser fingrene for at TR ikke kommer da : ) Hvis den kommer får vi prøve å ikke tenke på det på noen uker ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå