><><><liten jente><><>< Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 har nettopp fått en liten jente pusekatt, men vi kommer ikke på noe å kalle henne:) noen som har noen tips:)?
Mom2Two Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Synes Solveig er utrolig søtt navn på en jentepus.
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 jenta mi får også pusekatt etterhvert.. ) må bare bli født først ) Vet ikke enda om det blir gutt eller jentepus... Men her tror jeg navnet blir Milo, passe fint te både jente og gutt )
Bimme Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Eller .. Troya Mira Dina Akira Lykke til da:)
StorkeMammaen Skrevet 5. oktober 2009 #8 Skrevet 5. oktober 2009 Mocca -syns jeg er søtt eller Marie Abelone Cornelie Milla Wilma
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. oktober 2009 #12 Skrevet 5. oktober 2009 strofe (altså "kattastrofe" ) min heter mjau, vi er veldig fornøyd med det. spesielt siden kjønnsskiftet dens ikke krevde navnendring
Guttemamma til to Skrevet 5. oktober 2009 #13 Skrevet 5. oktober 2009 for å være seriøs så synes jeg Katja er et fint kattenavn da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå