Gå til innhold

Høye verdier av fsh og lh? vet noen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

om dette er positivt eller negativt?? Er i gang med kort regime og puregon. Fikk beksjed idag at jeg hadde høye verdier av fsh og lh og derfor trenger jeg ikke s mye stimulering. (mannen min har en liten biologisk utfordring her :S ). Har noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Høye verdier av fsh er ikke bra, spes i kombinasjon med lave lh, såvidt jeg har fortstått...

Men hva var verdiene dine da?

Skrevet

det ble målt i feb.

fsh- 1,5-10. mine er 3.9

lh- 0,5-17. mine er 7,6

kan du analysere dette? jeg forstår ikke så mye må jeg si...

har så bivirkninger nå, vondt i hodet og litt øm.

tusen takk for svar da :)

Skrevet

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med dette. Håper du får klarhet i det snart.. Hva er grunnen til at du blir satt på stimulering hvis du har høye verdier da, tro?

Skrevet

godt spørsmål, skal spørre pors i morgen. gurimall jeg er dårlig..

Skrevet

Nei og nei. Du må ringe Porsgrunn i morgen tidlig. Nå ble jeg bekymret for deg.. Veldig dårlig, eller bare svært hormonpåvirket? Vanskelig å svare på, kanskje..

Skrevet

har så hodepine og kvalme, ringer 8 sharp i morgen tenker jeg. helt ødelagt nå kjenner jeg, humøret er vel greit, bare fysisk til nå. har jo faen meg liten dose i tillegg, bare 125 IE, det er vel ikke så mye... ahhh, huet mitt!!

Skrevet

Ta deg etpar Paracet. Håper du får sove godt i natt.. Bra du ringer tidlig i morgen!!!

Skrevet

Hodepine og kvalme er kanskje bivirkning på det preparatet du tar? Det er det ihvertfall på Menopur. Men det må jo være grenser!!

Skrevet

kan jeg ta paracet med dette tror du??

Skrevet

Du kan lese pakningsvedlegget og se om du blir klokere. Tror ikke det skal gjøre noe, men tør ikke påstå noe. Lest om andre her inne som har gjort det, men husker ikke hva de tok av medisiner. Etter at jeg hadde hatt uttak, fikk jeg beskjed om å ta Paracet hvis smertene ble for store.

Hvis du ikke finner ut av det, kan du jo prøve å ta en tlf til legevakten. Bare sånn for å være helt sikker;-)

Skrevet

tok paracet jeg.

skriver i morgen, må sove nå...

Skrevet

Det er helt normalt med ganske mye bivirkninger på mange av preparatene vi tar, hodepine og kvalme er nok to av de aller vanligste. Mest sannsynlig så er det bare det - eller kanskje du er uheldig og har blitt syk? (Altså "vanlig" syk.) Tror ikke du trenger å bekymre deg.

Paracet er helt OK, ihht vanlig dosering som beskrevet på pakken. God bedring!

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

verdiene er jo kjempefine så de trenger du ikke tenke på.

De verdiene du har skrevet først er referanseverdier, dvs at dine verdier skal ligge innenfor dette. De ligger jo omtrent midt i :-)

Veldig bra at du tok deg paracet, det er ikke noe problem å ta det.

Ja pass på å ringe i morgen tidlig, høres ut som om du kanskje reagerer litt vel på medisinene....

Skrevet

Hei dere!

Jeg ble altså så møkk, dritt, helvetes dårlig på dag 2. Snakket med porsgrunn og de var overhodet ikke bekymret. Men har jobbet 12 timer overtid på 3 dager så jeg har ikke kommet med noe innlegg heller.

Men tusen takk for rådenen og tipsene iallefall! I morgen skal jeg begynne på orgalutran, kjenner dere noe til det?? skal ha ul i morgen :) gjerne bivirkninger!

Forresten så har jeg ikke vært spesielt dårlig etter den ene dagen, merkelig. Litt svimmel og så vidt øm på magen der jeg stikker sprøytene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...