Neni Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Holder på å tørne her...sliter med å få i meg mat...har ikke lyst på NOE! Er ikke kvalm heller...har gått ned 2 kg på en uke nå...Noen andre som har d sånn??
karine28 Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Jepp!!!! har masse magevondt jeg da og det gjør meg helt handlingslammet. bli kvalm av smertene. men er ikke kvalm ellers, men INGENTING frister. bare noen nevner noe mat tenker jeg "off, nai, æsj" har ikke veid meg da, så jeg vet ikke om det har gjort noe utslag på vekta. prøver å være flink å drikke nok da, men ikke alltid det er så veldig fristende heller........
Neni Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2009 høres akkurat ut som meg....eneste jeg klarer å få i meg er noe frukt å selvfølgelig masse vann...skikkelig kjipt...jeg har ikke magevondt da...! utslag gjør d nok...men d gjør ikke noe for min del da jeg har noen ekstra kilo på lroppen...småen tar den næringen den trenger uansett:)
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 sånn har det vært for meg også, men i går ble jeg uvel av å lukte middagsmat og i dag kjenner jeg at jeg er småkvalm.. ugh!
♥Madame_Mim♥ Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg har også det på denne måten. I begynnelsen måtte jeg tvinge i meg mat, helt grusomt. Jeg har ikke vært kvalm eller hatt vondt i magen i svangerskapet. Eneste problemet jeg har hatt og fremdeles har er forstoppelse og veldig mye luft i tarmene som ikke vil ut :-S Er nå i uke 18+2 og fremdeles er ikke matlysten slik den var før. Jeg sliter fremdeles med å få i meg nok mat. Blir mett lenge før jeg egentlig har spist det jeg trenger. Håper dette endrer seg snart.. er jo ganske langt på vei nå og den lille i magen krever en del!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå