Gå til innhold

Hei jenter! Hvordan står det egentlig til med dere??

Anbefalte innlegg

Tenkte å høre mer fra dere enn det vanlige typiske plagene kort fortalt eller de som forteller at ALT er bra.. :)

JEG jobber 80-100% på småbarnsavdeling og synes det er TØFT. Har begynt å kjenne det i ryggen, så nå skal jeg begynne å forebygge hos en super kiropraktor.

Jeg har det ellers greit, bortsett fra ømme pupper og litt problemer med å gå på do (nr2)

Nyter graviditeten, og har denne gang (barn nr 2) både hatt tidlig UL og skal ha tidlig jordmortime. Synes det er aaaltfor lenge fra 1.kontroll til ordinær UL. Så hittil har det vært 1.kontroll uke 10, UL uke 11 og skal til jordmor uke 14. Så blir det vel ordinær UL i uke 18 :)

Gleder meg til ordentlig mage, nå er den bare bløt og ekkel. Har gått opp 1 kg hittil, men er nok bare jeg som har spist MYE den siste mnd som er grunnen til vekta.

Trener er noe jeg prøver å få til 2 ganger pr uke, men den siste mnd har det vært lite. Litt pga kvalme som varte 3 uker, og så har det vært mye den siste tiden. Men trente nå på torsdag da :) Stolt av det. Skal prøve 2 ganger denne uka!

SÅ jenter, lyst til å fortelle deres "historie" hittil?? Jeg synes slikt er spennende å høre om andre jeg da. :)

Fortsetter under...

hei hei :-)

her går det jo sånn noenlunde, hadde ekstrem kvalme og kastet opp flere ganger daglig i 2,5 månder, nå sitter jeg igjen med små kvalme og litt oppkast kun.. er godt å være over det verste.. var på tidlig ul i uke 8 pga sa symptomer, men gikk bra da, fikk vite vi venter tvillinger, skal ti legen denne uka her, så får man se hvordan det blir :-)

kjente første tegn til liv i magen i går kveld, noe som var utrolig herlig!

ellers skal jeg til jordmor 22 oktober, og til ordinær ul 10 november..

enn så lenge har jeg kun gått ned i vekt, men nå starter mat lysten å vende tilbake, så da blir det vel endring der snart :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...