Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Hei. I går hadde jeg kraftige menssmerter ( har det til vanlig også - dog når jeg har mensen). Skulle hatt tr i dag eller i går. Har testet positivt et par dager nå. Flere som har opplevd dette? Pft )
Gretha Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg testa positivt lørdag, og jeg har ganske kraftige menssmerter innimellom. Har også en del stikkinger og ubehag i magen. Blir litt bekymra av det, men har lest noen steder at det ikke er helt uvanlig.. Så jeg krysser fingrene for at det er helt ok ....
Granny Weatherwax Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Det hadde jeg også, var sikker på at det var mensen som kom, men jammen var jeg gravid :-) Tror det er ganske vanlig med slike smerter rundt IKM.
Mamalari Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg hadde også slike menssmerter da jeg ventet ikm, hadde det i forrige svangerskap også. Er nå 7+3 og har fortsatt litt menssmerter av og til. Legen har sagt at det er livmoren som strekker seg. Gratulerer så masse med graviditeten!
Gretha Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 Det er godt å høre, er virkelig en ny tid med nye bekymringer dette her. Tusen takk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå