grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 jeg har brukt et annet merke under prøvetiden og forje graviditet.. men min kjære mann kom hjem med disse i dag.. er det noen andre av dere som bruker det?
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 jeg bruker det Men desverre er den tygge tabletten så fæl og er vanskelig å få ned til tider... så når jeg er ferdig med denne pakka lurer jeg på om jeg skal gå over på noe annet. Men ikke sikkert du synes den er ekkel, er bare veldig lite som frister i det hele tatt for tida for meg
maiglede2010 Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg bruker også denne. Jeg har store problemer med å få ned tyggetabletten, også før jeg ble kvalm. Ba sambo smake på den, og han klarte den heller ikke. Lurer på hvorfor de har laget den sånn? Vokser i munnen, og smaker fryktelig, syns jeg. Lurer på om de har endret på den sånn at den nå skal gå an å svelge hel (tyggetabletten er avlang da, ikke rund som nå), men jeg har enda ikke fått en av "de nye" eskene ...
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 Ja det lurer jeg også på. Når en lager et produkt til gravide hvorfor lager de da denne svære tabletten som halvveis støver ut av munnen så fort du tygger på den... hmm.. har ikke hørt om den nye enda?
tripleto Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg klarer heller ikke den tyggetabletten. Jeg brakk meg da jeg prøvde sist. Så nå svelger jeg den hel, får satse på at den blir oppløst nede i magen
maiglede2010 Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Har ikke prøvd de nye selv, men var med i en eller annen konkurranse hvor man kunne vinne vogn, og samtidig fikk en prøve på lifeline gravid. Var den samme gamle jeg fikk i prøve, men var vedlagt en brosjyre hvor det stod at de nå hadde gjort noen endringer etter tilbakemeldinger de hadde fått. Deriblant var tyggetabletten blitt avlang og lettere å svelge hel:)
Tvillingmamma2010 Skrevet 5. oktober 2009 #7 Skrevet 5. oktober 2009 Bruker Lifeline gravid selv, og som noen andre skriver er ikke den tyggetabletten veldig god. Jeg deler den og tar halvparten og drøyer en liten tid før jeg tar neste halvdel.
pcoskona,gutt10?12 Skrevet 5. oktober 2009 #8 Skrevet 5. oktober 2009 jeg tar de tabelettene,å svelger alle sammen hel;) tror ikke det er noen fare for at de ikke skal funke like bra om man ikke tygger de...
<BabyMaby> Skrevet 5. oktober 2009 #9 Skrevet 5. oktober 2009 helt enig. jeg smakte på den tyggetabletten 1 gang, og etter det har jeg bare kastet de. Er det verste jeg har smakt noen gang,helt idioti og gi den til gravide. Men da kan jeg kanske svelge den hel da? Uff,klarer ikke lukta av den heller,lukter kvalmt søtt! Blæh!!
mammantilT&I Skrevet 5. oktober 2009 #10 Skrevet 5. oktober 2009 enig at tyggetabletten er grusom.. jeg knekker den i 4 for å få svelget den... noen som vet om man bør ta dette tilskuddet hele svangerskapet? har vel tidligere lest at man skal ta folat de første 3 mnd.. men hva med de resterende 6 mnd liksom??
minimii Skrevet 6. oktober 2009 #11 Skrevet 6. oktober 2009 Hehe. Så utrolig gøy! Jeg nevnte akkurat dette for samboeren min før jeg brakk meg over vasken av tyggetabeletten. Hva tenkte de på? Helt ufattelig.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #12 Skrevet 6. oktober 2009 jeg syntes faktisk ikke den var så sinnsykt ille... litt ekkel men fult mulig og tygge... det er lettere og ta alt man trenger når d er porsjonert i slike poser
Granny Weatherwax Skrevet 6. oktober 2009 #13 Skrevet 6. oktober 2009 Så artig! Jeg HATER tyggetabletten, men tenkte ikke over at det var så allment hat overfor den! Har ikke spist den siden jeg ble kvalm, urk toffee-smak?
Bumblebeee Skrevet 6. oktober 2009 #14 Skrevet 6. oktober 2009 Morsomt... snakket akkurat med dama på apoteket i dag. Hun sa at mange klaget over den tyggetabletten. Jeg spurte om det var en grunn til at de vitaminene kom i tyggetablett, det er jo en superidiotisk idé å lage noe slikt til gravide som kanskje er kvalme fra før. Hun synes også det var rart. Kjøpte meg en boks med folsyre jeg...
MVH Skrevet 8. oktober 2009 #15 Skrevet 8. oktober 2009 Hei alle dere gravide som fortviler over tyggetabletten til Lifeline Gravid. Jeg jobber i Lifeline Care og kan informere om at vi nå har endret denne tablettene etter alle tilbakemeldingene vi har fått fra dere. De nye produksjonene er allerede begynt å komme ut i apotkene og inneholder nå en mindre mineraltablett som kan svelges hel. For de av dere som allerede har produktet og sliter med kalktabletten anbefaler jeg å dele den opp å svelge den hel. Den virker like bra for det. Jeg håper de "nye" tablettene blir tatt godt i mot og at dere fortsetter å ta høykvalitets vitaminer og mineraler som er tilpasset deres behov i den viktige fasen av livet dere er i nå. Lykke til! Vennlig hilsen Marianne Vigtel Hølland Lifeline Care AS
Luthien1 Skrevet 8. oktober 2009 #16 Skrevet 8. oktober 2009 Tusen takk for tilbakemelding MVH! Jeg klarer for min del ikke å putte tyggetabletten i munnen pga lukta som minner meg om hvordan den var å tygge. Men ny utforming kan sikkert hjelpe!
akicha Skrevet 8. oktober 2009 #17 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg bruker det, men er heller ikke overbegeistret... Jeg ser at jeg har en helt annen teknikk enn alle andre her.. Jeg prøvde å dele tyggetabletten i fire og svelge delene hver for seg, men de ble så skarpe.. Følte de skar i halsen. Så når jeg skal ta tyggetabletten nå, så deler jeg den i fire før jeg knuser den mellom to spiseskjeer. "Drikker" den sammen med vann. Det er eneste måten for meg å få den ned på...
startopia Skrevet 11. oktober 2009 #18 Skrevet 11. oktober 2009 Den tyggetabbisen er gruuusom. Må ta meg sammen hver gang jeg skal tygge den. Minner meg om når en har egg til frokost og får eggeskall i munnen og tygger på det. Skal jaggu passe på å få en boks av den nye utgaven nestegang !
Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #19 Skrevet 11. oktober 2009 teit spm.. men det er den brune/blå som skal tygges ja? ikke den hvite?? hehe må bare spørre, kjøpte meg lifeline i går ...
akicha Skrevet 11. oktober 2009 #20 Skrevet 11. oktober 2009 Det har jeg også lurt på, men det er den hvite de har endret på for at den nettopp skal bli lettere å eventuelt svelge hel hvis man ikke vil tygge, så det er nok den. Tror jeg da! :-) Jeg har ikke prøvd å tygge den andre. Bare svelger de ned hele. Og den hvite kutter jeg oftere og oftere ut...
minimii Skrevet 12. oktober 2009 #22 Skrevet 12. oktober 2009 Hei. Det er den store hvite som skal tygges, og det er hvis ikke noe problem å svelge alle sammen. Jeg tygger den litt og svelger den ned med litt eplejuice. Da kjenner jeg ikke smaken så godt. Har hørt at Lifeline nå kommer med ny forbedret utgave uten tyggetabelett. Så det er håp!
Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #23 Skrevet 12. oktober 2009 Da blir det kun svelging;) Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå