kaffeplante Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 jeg har tatt min 6.sprøyte i dag men merker ikke noe enda????blir litt bekymret jeg...er det normalt da eller kommer det seinere eller like vanlig ikke kjenne noe? den første puregonampullen var på 300 og jeg tok 300 fra den men fortsatt litt igjen er det normalt eller har jeg ikke klart å ta alt???
Gjest Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Hei Kjekt at du er i gang da Jeg merket ikke noe på noen av mine forsøk i hvert fall. Du har nok fått i deg alt, det er nok litt ekstra på de sprøytene. Lykke til videre da
kaffeplante Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2009 ok ble liksom bare litt bekymret etter det de sa på klinikken om bivirkningene av hormonene....merker ikke noe som sakt...håper jeg lykkes likevel da.
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg kjenner så vidt noe i dag da, men ikke noe voldsomt nedi der.... Det kommer sikkert snart vil jeg tro. Og ikke alle kjenner noe heller sikkert!
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 Synes ikke jeg kjenner noe særlig jeg. heller...kanskje litt stinn i livmorømrådet og støl i eggstokkene, men svært lite egentlig... Eggene lever sitt eget liv :-) Ska stikke for 7 gang i dag...så vi stikker likt?
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Det er igjen ca. 100 - 130 ie i sprøyten...om du orker kan du få ut de ekstra dråpene ved å stikke to ganger...det gjør vi!
kaffeplante Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. oktober 2009 starta med stikkinga forrige tirsdag du da???jeg starta onsdagen og tok sprøyte nr 6 idag...stikker på morgenen jeg....hvordan vet man hvor mye som er igjen da????når man har brukt opp det som står på at det er i???
Linchen Skrevet 5. oktober 2009 #8 Skrevet 5. oktober 2009 De som må ha en del forsøk sparer penger på å bruke opp alle slantene i ampullene. Vi ble bedt om å ta det som var igjen til Porsgrunn, slik at andre kunne få glede av det. Det hender at noen mangler 50 IE og må kjøpe 300... Liiiiiitt dyrt, ja. Det som er ekstra i ampullene er der for at du skal kunne teste pennen, dvs at det kommer ut noe.
kaffeplante Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 5. oktober 2009 men dersom det er igjen 50 vil jeg likevel klare å skru penna til f.eks. 100 likevel.....må likosm vite hvor mye jeg setter dersom jeg skal bruke opp restene....ås jeg gir meg selv riktig dose....
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 5. oktober 2009 #10 Skrevet 5. oktober 2009 vet ikke hvordan det er med puregon-sprøyta, men på gonal så kan du ikke trekke ut mere enn det er igjen har jeg lest ;-) Jeg kjenner faktisk nå at det stikker litt ned i eggstokkene....
kaffeplante Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #11 Skrevet 5. oktober 2009 får teste og se da i morgen tidlig....får jeg skruvd den opp til 200 så vil jeg ikke bruke restene....har uansett nok til dette forsøket...eller dersom jeg ikke skal bruke flere dager enn resepten er til vel og merke...... kjenner godt etter jeg også så kejnnes det litt ut som dagen jeg får mensen....men hadde forventet/gruvd meg til mye mere symptomer
Stellasnella Skrevet 5. oktober 2009 #12 Skrevet 5. oktober 2009 Du får ikke skrudd den opp, men jeg har lest at enkelte har brukt en engangssprøyte og stukket den inn i tuppen for å dra ut siste rest og at det var igjen ca 100. Tror ikke jeg ville begynnt med det egentlig. Og uansett så er det vel greit å forhøre seg hva klinikken mener i forkant ihvertfall. Jeg kastet bare mine i alle fall. Høres jo litt rart ut å ta de med tilbake til andre også!? Skal noen bruke medikamenter som er uforseglet da!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå