Ungmamma21 Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 har du fått mensen nå du eller? er jo spent på å høre i og med at vi hadde det samme problemet med negativ test men null mens;) Good Luck;) klem
Mammaen til Ina Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 jeg ønsker og oppdatering fra deg, drømme stress less:) Jeg er 22 dager over IKM, ingen mens, neg test Var hos legen på torsdag, håper på fine test svar Hvordan går det med deg?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Hei heii!! uhuu...egen trååd.. Ja..nå har eeeendelig mensen satt i gang!! Våkna i dag av at magen murra...masse...når eg satte meg opp i senga, så kjente eg det...og bare tenkte "YESSSS!!!!" Hehehe....!!! Hatt et par dager med bare litt så blei litt fortvila over det og...men eg har visst begynt å spotte....hehe.. Men det ser ut som om eg har hoppa over en syklus, for det var i går eller noe kalenderen min på pc'en hadde beregna neste mens...og då kom den! Så....satse på klusset e over for denne gang og at tanta (eller positiv test) om en 37 dagers tid!! Fikk jo positive tester tidlig i juli...på dag 47 i syklusen...og etter det har det vært baaare rot. Så har vel lurt på om det skulle vært betegna som tidlig sa istedenfor kjemisk...Blødde nesten to uker sammenhengende for å ha ei ukes opphold, og så nye 10-12 dager med blødning.. Meeen men...!! Satse på at ting har roa seg nå... Lei av å vente på mens....Bare glad den har komt nåååååå!!! JIPPIIIII!!!!!!!!
Ungmamma21 Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2009 det er godt å høre;) da krysser vi fingrene for deg;) at du blir fort gravid;) Lykk til da;) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå