Fødeklar med stor F Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 våkner en gang hver natt og da ligger jeg leeeeenge før jeg sovner igjen. Kroppen gjør seg klar for å stå opp på natta igjen vel:) irriterende ja...
Fuego Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 NEEEIII!!! Sover forferdelig dårlig... Ligger å vrir meg i timesvis før jeg sovner, og våkner kjempe tidlig. Er veldig veldig kvalm på natta, så er sikkert derfor. Vært hjemme fra jobb i 3 dager nå pga. kvalme, svimmelhet og at jeg rett og slett mangler søvn. Utrolig kjedelig. Blir litt stressa av det å, vet jo det er kjempe viktig med god søvn i disse tider.
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg skjønner godt hva du mener!! Jeg våkner maaange ganger + at jeg har en liten en på 3 år som er veldig glad i å tusle over til oss på morrakvisten for så å kave i senga vår og sparke mamma i sida
nikitaa90 Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 Sover helt forjævlig:S Varmt, kaldt, svett, frys.. Legger jeg meg i 23 tida så våkner jeg alltid rundt hakv 3.. og ligger våken til 5, halv 6.. Samtidig rekker jeg å bli kvalm der jeg ligger så må opp å spise rista brød..
maiglede2010 Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 Våknet også flere ganger om natta, føltes nesten som om kroppen var "urolig" på et vis. Jeg kjøpte en pute for gravide (http://www.bambina.no/index.phpnr=90&case=4&id=776&idkategori=95&startrow=), tenkte egentlig mest å bruke den senere når magen var blitt stor, men prøvde den med en gang jeg fikk den, og synes den er kjempeherlig! Nå våkner jeg bare fordi jeg må opp og tisse. Men hver sin smak, er jo ikke sikkert den funker for alle ...
Fødeklar med stor F Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2009 Ååå godt å høre at det ikke bare er meg!:-) Jeg også har en sånn "urolig" følelse i kroppen, og svetter litt og fryser litt, også får jeg jo med meg hvor mye han som ligger ved siden av meg egentlig snorker, blir snart gal av den snorkingen altså... Hva slags pute er det "snartvårtur"?
Fødeklar med stor F Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. oktober 2009 Prøvde å gå inn på linken til den puta, men kom ikke inn.....Det er vel bare å venne seg til den dårlige søvnen først som sitt:)
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 5. oktober 2009 #8 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg har ALDRI sovet bedre! Våkner ikke når Iris våkner en gang! Ikke må jeg på do, ikke er jeg kvalm. Jeg legger meg, og er sikkert borte på 2 min! Rett før jeg ble gravid brukte jeg over 1 time på å sovne. Nå sover jeg sååå godt!=D
Maiblomst2010 Skrevet 5. oktober 2009 #9 Skrevet 5. oktober 2009 Hei, Til alle dere4 som prøver linken om spesialpute: Den fungerer ikke. Men klikk dere inn på www. bambina.no Der finner dere puten som kalles Multipute for mor og barn. Koster ca 750 kroner.
JKM09 Skrevet 6. oktober 2009 #10 Skrevet 6. oktober 2009 Sover også svært urolig. Nå er jeg begynt å springe på do flere ganger for natten. Har hatt en natt som jeg sov kjempetungt, men ellers er det dårlig med søvn. Kjenner det på hodepinen min:( Prøver å sove litt på ettermiddagen i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå