M og Lille E Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Vi har byttet til sportsvogndel i vogna, og har en voksi urban-pose oppi. Nå har det vært minusgrader om morgenen (bor i nord-norge), og jeg synes snuppa blir kald på brystet med bare ulldress på overkroppen. Selv med hals/balaclavalue. Hun er bare 5,5 mnd., men hater vognbag'en, derfor byttet vi. Lurer bare på om dere kjøper "vinterdress" - type Reima osv., for å bruke i vogna til så små?
Snuppa + Spire Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Jenta mi er 5 mnd, fikk en kjempebillig reima i str 74 på salg før sommeren:) Ellers hadde jeg ikke kjøpt den. Du klarer deg sikkert nok med en billigere en Reima, hun skal vel ikke krabbe så mye rundt i våt snø denne vinteren, så hadde ikke brukt mye penger for å få beste kvalitet - er vel mer aktuelt når de blir litt mer aktive ute. Så om du skal ha hadde jeg gått for en rimeligere type. Hva med bare en ytterjakke til overkroppen utenpå ulldressen? Vi skal være litt på fjellet i vinter (forhåpentligvis) og vesla skal sitte i pulken, så var derfor jeg tenkte jeg kanskje fikk bruk for dressen da jeg kjøpte den. Hmmmm lurer på hva jeg skal ha på vesla når hun skal over i sportsdel om en mnd el to....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå