Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter to veldig blåe kryss på to cb tester to dager på rad e d vel ikke tvil lenger om at eg hører til her..kjempgla og klar for å få en baby til sommeren : ) spennende greier : ) 5+5 sånn ca og dårlig på å holde ting hemmelig, så de fleste vet om tingenes tilstand..happy happy 31 åring fra Trondheim

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer=) Håper du får en fin tid her inne

Skrevet

tusen takk folkens..trur enda ikke d e sant, men veldig gla hihihi

Skrevet

Gratulerer masse og lykke til

Skrevet

Utrolig, men sant! Jeg er også en happy-happy 31 åring i Trondheim i 5.uke som heller ikke greier å holde ting helt hemmelig - og gleder meg kjempemye til sommeren! Sammentreff?! Gleder meg til magen begynner å vokse!

Skrevet

bra d e fler av oss : ) kjennes fortsatt litt rart ut, men veldig bra følelse.Må jo bare gå bra no siden alle veit d

Skrevet

Gratulerer så masse.Blir en spennende tid fremover ja. Lykke til videre i svangerskapet:)

Skrevet

takk takk...tror nok dette blir veldig spennende ja ...mye nytt som skal skje i mnd framover..kos dere alle sammen : )

Skrevet

Jeg er også fra Trondheim og er happy happy:-)

Er 4+5 i dag.

Skrevet

Så koselig ..bra vi ska holde oppe folketallet i byen : )

Skrevet

Er 32 år fra Trondheim, i uke 6+

Gleder meg noe enormt!!!

Prøver å holde det hemmelig en stund til, har nemlig INGEN:) symtomer enda, men testen sier at jeg er gravid likevel.

I motsetn til forrige gang hvor jeg ble syk før testen sa +

Dette gjør at jeg bare gleder meg enda mer, uten å bli forstyrret av div kvalme, tretthet, mavevondt, kviser, osv, osv....

Klemmer..

Skrevet

visste allerede da eg testa positivt at eg ikke kom te å klare å holde det hemmelig...mange som har venta på d og får stadig spørsmål om eg e gravid..orker ikkje lyge om det, så da veit mange d..men går d galt veit de jo om. Bedre d enn at ingen veit d syns eg da

Skrevet

og grattis te deg og med lilleknøttet som skal bli en fin baby : )

Skrevet

Grattis til oss alle, vil nå jeg si. Det finnes ikke noe bedre enn å ønske seg barn, prøve, prøve og så "plutselig" få det til:)

Eneste grunnen til at jeg holder det hemmelig er at noen andre i familien netopp har blitt foleldre. Er litt godt for dem også å få sine 15 min i rampelyset først. Dessuten synes jeg liksom at hele ventetiden blir lengre jo tidligere folk begynner å spørre:

er dere gravide enda?

når er termin?

har dere lenge igjen?

Dette er veldig kos altså, men av en eller annen grunn er det så deilig å ha en hemmelighet akkurat nå: Det blir tidsnok allemannsviten uansett.

Klemmer

Skrevet

Gratulerer så masse!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Dere Trondheimsdamer som har termin i juni 2010 - vi får holde sammen i vår happy-happy-tilstand framover ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...