Gå til innhold

Tenk at jeg skulle ende opp her...

Anbefalte innlegg

...sammen med dere beintøffe og motiverende damene! Jeg har unngått dette forumet siden jeg var redd for å tenke for mye på forsøket og psyke meg selv ut- men nå klarte jeg jammen ikke holde meg unna! Synes det er herlig å vite at det er flere i samme tøffe situasjon, og dele det med noen som forstår.

Vi har et barn fra før laget på naturmetoden, men det må ha vært flaks/et mirakel/et mysterie. Har prøvd i flere år nå uten hell, så nå er jeg i rugefasen på første forsøk. Satte inn ett egg 25.9, så skal få svar denne uka. FY FLATE jeg er ikke klar for å starte med nedturene igjen! Har faktisk fortrengt følelsesspekteret i redsel for skuffelsen. Gurimalla, krysser fingre, tær armer og bein for meg selv og alle dere tøffe jentene =)

Er det så mye å be om- en varm liten kropp som bare er vår, som vi kan elske og oppdra?! Bring it on!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140764943-tenk-at-jeg-skulle-ende-opp-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Jeg hadde akkurat samme tankene selv jeg. Føler liksom at det er viktig å være positiv og tenkte at forum kanskje bare ville føre til at jeg ikke klarte å tenke på noe annet og virkelig ville "grave meg ned" i situasjonen". Men det hjelper virkelig å høre andres historie, lufte tanker og spørsmål, få høre solskinnshistorier, men også om de som mislykkes og må finne frem styrke til å gå på neste forsøk.

Jeg satte også inn ett egg 25.09. Har testet allerede jeg, klarte ikke vente. :-s Har fått svak strek og har trua, men tror jeg skal vente til fredag med å teste igjen. Det er vel ikke akkurat å anbefale å teste for tidlig.

Ønsker deg masse lykke til! :-)

Welcome to the club!

Her inne lærer vi mye om å Vente og om nytt Håp. Igjen og igjen, og de fleste lykkes til slutt. Men det tar laaang tiiiid. Jeg har lært meg å jobbe ned forventningene rundt hvert forsøk så ikke skuffelsen skal bli så stor (større enn jeg kan takle). Forhåpentligvis får jeg ett barn til av disse anstrengelser. Jeg blir iallefall et bedre menneske og har lært et og annet om takknemlighet. Jeg har tross alt fått et barn på min tid her inne. Hvis du har råflaks lykkes du på ditt første forsøk. Hvis ikke, vit at mange trenger flere forsøk før de lykkes uten at det er noe galt med en! Lykke til! :-)

Jo, takk og lykke til dere også! Så spennende med en svak strek allerede nå? Jeg har ikke kjøpt inn hjemmetest engang jeg i skrekk for å "jinxe" hele opplegget. Hold oss informert om videre resultat da!

Hvor mange forsøk har du Sarah70? -ikke 70 vel, ref nicket ditt ;D

Ha-ha, 70 forsøk! Neida født i 70. 39 år og har 10års-jubileum med underlivsplager, operert 3 ganger og endte opp her. Vi hadde magisk flaks og fikk gullungen på 1. forsøk. Nå i søskenforsøket skal vi igang med forsøk nr. 5.

Jeg synes det noe av det beste med dette foraet er at jeg får ting i perspektiv. Mine totalt 5 forsøk er ingenting mot hva andre sliter med. Det hjelper i en hverdag hvor barna og flere barn popper ut hvorenn jeg snur meg. Og så har folk her utrolig mye kunnskap!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...