....mammatilto... :))) Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg føler jeg har hatt alle gradene og vil heller prøve å fortelle hvordan jeg opplever det. Jeg er trett hvis jeg ikke har fått sovet nok. Jeg er sliten hvis jeg har jobbet litt for lenge eller sovet for lenge, eller trent litt for hardt. Jeg er utbrent hvis jeg sliten og trett av det livet jeg har hatt (kan ofte komme av jobbsituasjon, men man blir også trett av hobbyer, ingenting er gøy, alt er et ork). Jeg er utmattet hvis jeg har gått på ski hele dagen og egentlig var sliten noen timer før jeg kom fram til hytta. Hva er jeg da når jeg etter mindre fysisk aktivitet er så sliten og utmattet at jeg ikke orker å løfte gaffelen, og musklene i kjeven er så¨svake at det vanskelig og tygge, jeg må sove og hvile i flere timer etter å ha spist maten. Noen har forklart det med en utmattelse pluss influensa og det synes jeg passer godt, eller fibromyalgi. Legen min er en pillelege så vanskelig og få noe ut av han. Og hva skal jeg gjøre for å bli bedre?
2. gutten har kommet Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Dra til legen og få testet stoffskiftet ditt. Selv om han er pillelege klarer han vel å få de på laben til å ta noen blodprøver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå