GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Venter mensen i dag, men den har enda ikke kommet, vet jeg ikke er gravid, men får jo alltids et håp og da blir jeg bare så utrolig lei meg når jeg får den... Andre s¨føler d sammesom jeg?? =( Føler dessuten at veldig mange blir grvaide her på denne siden:Bli gravvid. Jeg vil også bli gravid igjen!!!!!!!! Unnskyld at jeg plager dere andre her med dette her, må bare få det ut!
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 da er vi 2som bare venter på å bli gravid.antar vi er mange flere.hehe jueg er i min 5 pp,så har ikke holdt på såå lenge da.har ikm på lørdag som kommer.er veldig spent,men tør ikke å håpe. skjønner godt hvordan du har det med at du bare vil bligravid NÅ ja. og det er jo som du skriver,mange som har blitt gravid i det siste her inne:-) kjempebra det da,vi får bare håpe det "smitter" over til oss andre:-D høres jo lovende ut at ikke mens har kommet enda da:-) har du noen symp da?
Bjølsen - gutt nov 10 Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Har det sånn hver eneste gang, jeg Vet egentlig ved å kjenne på kroppen at det ikke gikk denne gangen heller...men man håper til siste lille, usannsynlige slutt uansett. Og blir superskuffa hver gang. (Har prøvd siden april 08 og 1 MA.) Men vi gir ikke opp, detta skal vi klare vett du/dere!!! Lykke til!!! Håper du får en hyggelig "overraskelse" snart!
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2009 Takk=) dere er så snille=) Ja kjempe bra at folk blir gravid her inne=) Og vi blir vel det snart vi oxo, får vi håpe Er bare litt kvalm og mensmurringer men d har jeg alltid før jeg skal få mensen, sist gang fikk jeg mensen to dager før jeg trodde så denne gangen kan det vel ta to dager etter jeg ventet den.. Har dere noen barn fra før av? Klem
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 jeg også fikk mensen 2 dg før jeg skulle ha den sist mnd. har murringer av og på både i mage og korsrygg.har hatt et par sure oppstøt og litt ømme pupper. jeg har 2 fra før,og et stebarn:-) enn du da?
Ronja&Odin Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 jeg er og så lei:( testet i to dager. like negativ hver gang:( faen... blir så lei... hvorfor vil ikke spira sette seg? håper jeg og... ike 8 men uansett... ingen symtomer og to negative tester alt:( ærsj...
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. oktober 2009 hsr 1 fra før av men er virkelig klar for en til,,, blir gaaaal. Vi får håper vi snart blir gravide... Når begynner symtomene egentlig??
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 5. oktober 2009 #8 Skrevet 5. oktober 2009 det er fra person til person,og de fleste symp før ikm,kan jo også være tegn på at mensen er på vei.men det er ei tipsliste som skal ligge på siden her.skal se om jeg finner den og dytte den opp til deg jeg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå