Gå til innhold

Tips til fin og praktisk badebalje????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Kan noen hjelpe meg med dette? Jeg har forelsket meg i en beige serie på Barnas hus men badebaljen den virker litt ustø og upraktisk mener samboeren min. Den er ikke formet til babyen så det må kjøpes en sånn ekstern greie som settes i bunnen av baljen. Virker lissom litt ustø. Har veldig lyst på lilla eller beige men funksjonen er selvfølgelig viktigst.

Blir veldig glad for innspill.

:-)

Skrevet

Jeg har kjøpt den beige på barnas hus, uten stativ da. Kan ha den på en benk på badet, eller på gulvet rett ogs lett. Har ikke prøvd den ut enda, så vet ikke om jeg kan si meg fornøyd før jeg har prøvd å bade en baby oppi der.

Venninna mi kjøpte en sånn til sønnen sin, og hun virket fornøyd :)

Skrevet

Vi kjøpte badebaljen til Ikea til 79 kr etter anbefalinger av flere som har brukt denne. Har ikke prøvd den enda, men den ser veldig fin ut. Er blå da. Er noe gummigreier oppi så det ikke bli så glatt. Kan også henges opp på veggen. Ble anbefalt balje i stedet for badekaret i stellekommoden. Så håper det er bra.

Skrevet

Jeg har den rosa fra barnas hus og er kjempe fornøyd med den. Vi har aldri hatt noe problem med den. Jeg har ikke merket noe til at den er ustø. Men jeg har ikke brukt stativ på den og jeg har brukt den både med og uten den sittegreia du putter oppi.

Skrevet

har den fra ikea og tummy tub=)

Veldig fornøyd med tummy tub når lille var liten og nå funker ikea sin veldig bra(etter at hun lærte seg å sitte selv).

Skrevet

jeg så en helt genial sammenleggbar badebalje på Babykos! Finnes i flere farger. Hadde vi ikke hatt en allerede ville jeg gått for denne!!

Skrevet

Har så lyst på den beige så ble veldig glad når dere skriver at den ikke er ustø. Men må man ikke ha et slags sittestativ i selve baljen til barnet kan sitte selv da? Jeg har sett at noen baljer er mer formet etter stumpen til barnet. Bunnen i den beige baljen var lissom ikke tilpasset et slikt sittestativ.

Snakker ikke om ståstativ til å selve baljen altså men stol/stativ til å sitte på i baljen.

:-)

Skrevet

Har kjøpt verdens beste badebalje - på Biltema av alle steder!!

Endelig, til mitt tredje barn selvfølgelig..., fant jeg en som funka! Har brukt badebaljen på toppen av stellebordet til de to andre i starten, men egentlig ikke vært særlig fornøyd med den. Så fikk jeg et tips av ei venninne om den på Biltema, og den er alle tiders! Ikke dyr heller - rundt hundrelappen - og så har de "sitteinnsats" man kan kjøpe ved siden av. Den er heller ikke dyr - under hundrelappen. Den festes med sugekopper i bunnen av baljen, så man kan ta den av og på. Propp i bunnen og feste for dusjhode på ene kanten. Kjempebra badebalje som jeg er veldig fornøyd med!! Absolutt å anbefale!

Skrevet

Babyshop har en sammenleggbar badebalje som heter The Flexibath. Ser veldig praktisk ut hvis man har liten plass. Litt dyr er den,- koster ca. 450 kr

Skrevet

Jeg brukte baljen som følgte med stellebordet til de to andre, men der va bunnen formet, syns det var noe drit..for i begynnelsen ligger bare babyen på armen din når du bader den, og når de begynnte å sitte sjøl så bare sklei de på denne bunnen. Så jeg er på utkikk etter en balje med flat bunn;) Ville kjøpe ikea sin, men vil ikke ha blå siden de endelig har lovt meg en jente..hihi:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...