mammantilT&I Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Noen som har vært der på UL? Har bestilt time i neste uke, og er da ca 10 uker på vei.. Gleder meg noe vanvittig, og håper på å se en sprellende liten krabat..
mai10 Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Ikke vært der selv, men hatt venner som har vært der veldig koselig dame. Du får med bilder og dvd
skrikerungen Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Hei! Jeg skal også dit neste uke, er i uke ti jeg også Har en venninne som anbefalte henne, var visst koselig dame det Lykke til
mammantilT&I Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2009 Takk, og det samme til deg skrikerungen... Blir spennende dette her, foreløpig er graviditeten så difus siden man ikke kjenner noe liv i magen liksom..går mes på UL for å roe nervene litt, har ikke legetime før uka etterpå..
Glad tobarnsmamma Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 Har ikke vært der, nei. Hva koster det?
mammantilT&I Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2009 http://www.sigridsultra.no/
Nikki 75 Skrevet 6. oktober 2009 #7 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg har vært der! Veldig trivelig dame, som kan sakene sine. Ta med brenne-cd eller minnepinne, så får du bildene digitalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå