Gå til innhold

Til dere som har barna på eget rom... et spm!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min pode er 9 mnd i dag og lurer så på: har lyst å legge han på eget rom nå, jeg sliter så med å sove pga lyder osv..

Men i det siste og i grunn siden han ble født har han spist mye om natten... men i dag får han flaske kun 1 gang men han driver og snur seg 100 x hehe og vil tilbake igjen og da sutrer han..

Dessverre nå så er han så forkjølet og han må ha nesespray flere ganger i løpet av natten.. føler alt er så mye bedre når han ligger rett ved siden av meg i sengen sin, samtidig som jeg ønsker å flytte han

Hva gjør jeg?? noen tips??

Føler jo at jeg kommer til å fly som en strikkball mellom rommene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi flyttet poden inn på eget rom da han var 5mnd. Den dagen vi hadde flytta inn senga og gjort klart rommet til kvelden sa det plutselig PANG og lillegutt ble rimelig forkjølet med tett nese.. Vi valgte allikavel å flytte han inn på eget rom den dagen siden rommet er vegg i vegg med vårt. Jeg flyr jo litt som en strikkball på natta siden han er forkjøla enda, men begynner egentlig å bli vant til det! Var veldig deilig å få han på eget rom da han våknet av lydene våre og jeg våknet av hans lyder osv. Føler at vi begge sover bedre nå. Gleder meg bare til den hersens forkjølelsen går over!! Er forresten 3 uker siden vi flyttet han inn nå. :)

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk.. ja det er noe herk når de er forkjølet stakkar.. jeg får nok bare rydde og gjøre klart rommet..

Skrevet

Litt strikkball blir det når er syke, men søvnkvaliteten min er blitt såååå mye bedre. Våknet også av lydene hans. Han har hatt eget rom snart en mnd og vært syk en gang. Han sliter litt med mareritt på morraskvisten så er innom 1-3 ganger fra 04-06.30, men men er vel bare en fase. Snart jobb og da kan pappan trå til litt på nattan også :D Mini er 9,5mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...