Gå til innhold

Fy faen, jeg haaaaaater borettslag!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg orker ikke å komme med hele historien, men kort fortalt har vi en tyrann av en gamling som driver og "bestemmer" hvor folk kan og ikke kan gå rundt her. Min sønn på 21 mnd driter selvfølgelig i disse reglene, noe som kan være vanskelig å kontrolle når han løper som en vind og man selv har en diger mage!

"Du får drite i lage barn, du!"

Var vel det verste han sa til meg. Etter det er det svart og nå skjelver jeg av sinne. Samboeren min er i skrivende stund oppe i hans leilighet og "kjefter."

Skrevet

Snørrvalp, kalte han sambo mens ølstanken oset ut av munnen hans.

Spy!!!

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor du hater borettslag selv om du har en "vanskelig" nabo?

Det er ikke en person som har laget reglene i et borettslag. Det er vedtatt på årsmøtet etter forslag fra et valgt styre eller andre. Mange borettslag har en rekke standard regler, og i tillegg noen om f.eks. dyrehold el.lign. som er vedtatt av en generalforsamling på årsmøte.

At et menneske slenger ut av seg mye rart har jo ikke noe med borettslag som sådan å gjøre.

De som ikke følger borettslagets regler vil selvfølgelig bli gjort oppmerksom på dette av f.eks. vaktmester eller en representant fra styret.

Skrevet

Om det han "bestemmer" ikke er i boretslagets regler og han er vannskelig skriver dete en skriftlig klage til styret på han.

Slike naboer finner du over alt.

Skrevet

Dette er absolutt ikke en regel her. Det er noe han har fått for seg all on his own. Dessuten ligger det utenfor borettslagets område. Fellesarealet for alle blokkene her.

Skrevet

Han er ikke selv i styret, men er samboer med styreformannen. Noe som betyr at han kan gjøre det veldig vanskelig for oss, selv om det er han som er drittsekken her. Tenker at det kanskje kan være lurt å ta en telefon til huseierne våre og forklare situasjonen før de får sjansen.

Denne mannen gjør ikke annet hele dagen enn å lete etter folk som "bryter" imaginære regler. Har irritert meg over han lenge, men måten han snakket til meg på i dag tok kaka!

Skrevet

Skjønner deg godt og slike gamlinger er de som ofte skal bestemme over alle og har reglene klare.

Det er en grunn til at vi flyttet fra forrige sted, nettopp pga slike gamlinger. Og der var det ikke EN, men flere. Og de satt på verandaen med sneipen i hånda for å se hvem som gikk på fortauet. Og kjefte.

Og ungen på 2.5år kunne ikke løpe på LEKEområdet.

Forbaskade ****folk.

Skrevet

Kjenner til det, vi opplevde også noe i samme duren! Vi solgte vårt rekkehus. var drittlei rett og slett!

Gjest Månefuglen med twins
Skrevet

Sånn er naboen ved siden av oss også. Han er totalt psyk. Igår når jeg kom hjemf ra sykehuset sammen med faren min og barna så hadde pappa parkert på langs ved søppelsjaktene, og naboen kom ut. naboen begynte å skrike og bære seg om at pappa måtte flytte bilen fordi han klarte ikke å "lukerygge" som han kalte det. Pappa sa at han skulle bare bære ned det ene barnesetet til heisen og det tok 1 minutt

"NEI JEG MÅ UT NÅ JEG MÅ UT NÅ JEG MÅ UT NÅ DU HAR IKKE LOV Å STÅ DER JEG TAR REGISTRERINGSNUMMERET PÅ BILEN DIN ELLER BULKER DEG".. Hellåå.. Han her er tillitsvalg i tilelgg :P

Skrevet

nettopp derfor bor jeg ikke i byen!!!! Hadde aldri taklet å ha slike psyko naboer og her på "landet" har vi to mål tomt for oss selv med stor parkeringsplass. Bare 40 minutter fra byen og 1 min til skole, barnehage og butikk=)

Eneste måten å få rotta på dem er å engasjere seg selv å bli valgt inn i styret!!!!

Skrevet

Herregud, han høres jo faktisk verre ut! Å, jeg merker at jeg ikke er født med den riktige toleransen!

Nå venter vi bare på å høre fra dama hans, som er styreformann. Han har vel sittet oppi leiligheten og kokt ihop en sinnsyk historie som hun får servert med en gang hun kommer hjem. Det er greit, det! Prøver han seg skal jeg spørre hva vi skal gjøre man hans offentlige drikking, som faktisk er ulovlig på ordentlig!!

Jaja, gjøre seg ned nå.

Skrevet

"roe seg ned", skulle det vært.

Gjest Månefuglen med twins
Skrevet

Ja jeg HATER sånne naboer og de forekommer oftere i boerttslag enn hus har jeg merket.. for jeg liker alle borettslaggodene.. jeg bare hater naboer ;)

Skrevet

Da kan du skilte klagen direkte til et annet styremedlem, er mitt forslag.

Alle kan ikke være like innhabile som samboeren til denne mannen ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...