Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei begge to! Eg er lærar på barnetrinnet. Er mitt første år i yrket og, så e rmykje å sette seg inn i i tillegg til kontaktlæraransvar. Var virkelig ein prøvelse med foreldresamtalar og møter no før høstferien... Ferien kunne ikkje komt på et betre tidspunkt.. Er mitt første svangerskap og, så har så mykje å tenke på. Eg er inne i eit vikariat no som går ut juli 2010. Veit de korleis det blir med fødselspermisjon osb då? Eg er usikker, men har forstått det sånn at om eg har arbeidd i over 6 mnd i 100 % er det dette som vert utgangspunkt for permisjonspengane?

Kor langt er de på veg? Eg er 10 veker i dag!

Da er nok dere ca en uke foran meg i løypa :)

Det jeg syns er vanskelig er vel egentlig å holde fokus på jobben når jeg er gravid - det er lett å bli litt vel navlebeskuende ;)

Har dere fortalt det til ledelsen på jobben/kollegaer enda?

Jeg kommer nok til å gjøre det før uke 12, da jeg er synlig på tjukken....og da de er nødt til å skaffe en vikar som kan ta over rett før eksamensperioden :(

Jeg er forresten 33, og skal ha nr 4.

Så kjekt! Eg har ikkje tenkt å sei det til skuleleiinga heilt enno. Er ganske oppblåst, men har vel ikkje fått anna mage enn det! Men er liekvel eit par som har begynt å skjønne det på jobb... etter eg begynte å grine på kopirommet fordi alle arka satt seg fast. hehe.

Eg er 25 år! Er kjempespent og håpa alt skal gå bra!

Kor i landet er de i frå?

Annonse

Hah! Tok opp situasjonen med ledelsen idag - og jeg som har grua meg sånn til det. Det gikk utrolig fint, så nå er jeg lettet :)

Håper alt går bra nå...men om det skulle skjære seg, så vet de iallfall hvorfor.

Grine på kopirommet, ja...hehe...jeg har uvanlig lav terskel for barnslige ungdommer, kjenner jeg. Ergrer meg lett høylydt over latskap og unnasluntring om dagen ;)

Man blir rett og slett mer irritert av å være kvalm hele tiden! Huff, jaja.

Jeg bor sentralt på Østlandet.

Jeg er også lærer på ungdomstrinnet, har en 8.klasse i år så det er veldig spennende. Blir litt kjipt å måtte forlate dem til våren da.. Har også vært ekstremt kvalm sliten, men begynner heldigvis å bli litt bedre nå. (Er 10+2)

Lykke til videre, håper kvalmen gir seg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...