Gå til innhold

Datteren min skal opereres neste onsdag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min er 3 år og 3 mnd, og hun skal fjerne polyppene neste onsdag. Dette er ikke store inngrepet, men jeg gruer meg sånn til denne dagen:/

Hun må jo faste, og bare det i seg selv er en utfordring. Hvordan skal man forklare en 3 åring at hun ikke kan få mat eller drikke som vanlig?

Jeg kommer til å forklare henne at hun ikke kan spise før senere på dagen, men hun skjønner jo selvsagt ikke hvorfor.

Er det noen her som har vært i samme situasjon?

Jeg må jo forholde meg rolig, men jeg vet det blir vanskelig. Selv om dette er for å hjelpe henne, da hun er mye dårlig, så er vondt alikevel.

Skal bli godt når denne dagen er over.

Videoannonse
Annonse
Gjest Filifjonka
Skrevet

Min eldste ble operert da h*n var fire år. Vi måtte møte opp kjempetidlig på sykehuset, så det ble ikke snakk om noen frokost før vi dro. Jeg spiste ikke heller, selvfølgelig. Og etter at vi kom dit, skjedde det noe hele tiden så det ble ikke snakk om mat. Den biten gikk helt fint.

Jeg stakk på kafe og fikk meg litt mat da barnet ble operert, så satt jeg på sykehuset og ventet til de hentet meg inn på "oppvåkningen". Mitt barn var utilpass når h*n våknet, men det gikk fort over. Og en liten stund etter operasjonen fikk h*n is, og deretter mat. Og h*n kviknet til temmelig fort.

Mitt barn tok polyppene og satte dren i ørene samtidig.

Skrevet

Tusen takk for svar:) Har snakket med ei til i dag, hvor datteren ble operert når hun var 25 mnd, så jeg føler meg litt roligere nå når jeg vet hvordan ting forløper og hva jeg kan vente meg.

Jeg kommer heller ikke til å spise den morgenen, og jeg kommer til å ta med litt diverse leker/bøker i tilfelle det blir ventetid. Og jeg regner med det er litt leker der ettersom det er barneavd.

Skal bli godt når dette er over:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...