Fire? Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Hei ! Denne dressen har jo fått så mye skryt i tester de siste årene - og jeg kunne godt tenke meg å prøve den. Men er det noen som har "brukererfaring" med den ? Synes den virker litt stiv og "tung" der den henger i butikken - men er usikker på om det faktisk gir seg utslag når du får den på ? I tillegg til at den er vannavstøtende, slitesterke, pustene osv er jeg veldig opptatt av at dresser også skal være "gode" å bevege seg i...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Mi på 3,5 har brukt den og hun er sånn som raskt sier ifra hvis noe er ubehagelig. Ingen klaging på den og jeg synes den virker bra.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg har kjøpt den, men foreløpig ikke fått prøvet den:) Venter på kaldere vær!
zadine Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 Tenker jeg skal kjøpe den. Hadde kjøpt en i dk som hun har brukt nå i høst, men den begynner å bli slitt allerede...
momsemor Skrevet 20. oktober 2009 #5 Skrevet 20. oktober 2009 Hei! Jeg kjøpte denne dressen til gutten min nå i høst. Han er 5 år og digget den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå