Prinsesse04❤Nr2 i magen Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Ikke vært helt bra i natt,ekstremt vondt i hodet og veldig kvalm (ikke vært plaget med kvalme før nå).. Idag kom det litt lyserosa utflod,ikke rødt,ikke masse.. Bare litt lyse,lyse rosa.. Lurer på om det er vanlig? Håper ikke det er et tegn på å miste? Blir litt tullete i hodet når jeg leser om alle som mister også :o/
~\/ero~ Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Det er ikke uvanlig å blø i svangerskapet, selv om det ikke er noe galt. Med førstemann blødde jeg litt, uten at det var noe galt. Tror jeg blødde litt i ca 3 dager. Hvis du er bekymret kan du ringe legen. Da kan du sikkert få en tidlig ul for å se hvordan ting er. Jeg fikk det. Jeg har også hatt en sa før jeg fikk sønnen min. Da blødde jeg masse og hadde smerter i magen. Ønsker deg lykke til=)
Bizzy snart 4små - på overtid! Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Kan desverre ikke komme med noe vettugt svar til deg.. Men vil bare si at det er mange (jeg kjenner fler) som har hatt blødninger i første trimester uten at det har vært noe galt. Lykke til! Håper den lille spiren din klorer seg fast!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå