Gå til innhold

på an igjen...! (fryseforsøk, spm om medisiner)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da var det dags for en ny runde gitt...

Nå har jeg ett avbrutt IVF bak meg, og ett med neg.resultat...

så nå ser jeg frem til å prøve meg på fryse forsøk ;) skulle egentlig vært igang sist mnd i naturlig syklus, men ingenting skjedde,.. dårlig slimhinne, og mest sannsynlig ingen eggløsning den syklusen.

Så denne gangen blir det stipulert syklus, starta med progynova og cyclogest i dag...

Noen som vet om det er viktig å ta progynova til samme tid hver dag?

satser på at d blir innsett i uke 43, noen andre i den uken???

Skrevet

Det blir antagelig også innsett frys i naturlig syklus på meg begynnelsen av uke 43. Jeg har MAAAANGE forsøk bak meg (står på profilen min). 4 egg igjen på frys før vi gir oss. Ett ICSI barn fra før :-) Det med progynovaen, det er ikke nødvendig med akkurat på minuttet men viktig at det blir spredt litt utover dagen.

Skrevet

ja jeg leste profilen din, om ett søskenhåp til Edvart...

og må si du må være en sterk kvinne, både fysisk og psykisk...

for dette tar på!

men ett ønske er jo veldig stort, og man gjør jo gjerne mye for å få det oppfylt!!

Jeg kjenner en del på at jeg syns det er så urettferdig, og at jeg skal klare medisiner og lignende,... MEN HVORFOR kan det ikke være likt for alle...

men men.. kan ikke tenke for mye sånn heller, for da blir vi sprø!

du er heldig som har lille gutten din, jeg håper han blir storebror snart. og at det er deres tur nå! krysser det som krysses kan!

masse masse lykke til med innsett!!!

Skrevet

Hei :)

Henger meg på her jeg. Begynner på progynova i morgen. Det blir forhåpentligvis tilbakesett av fryseegg i uke 43. Har et avbrutt IVF/ICSI forsøk og et negativ frys bak oss.

Hvilken klinikk tilhører du babysoon?

Skrevet

hei Isopora..

og velkommen skal du være... ;)

Nå har jeg gått på progynova i 2 dager.. so far so good.. håper ikke det kommer noen bivirkninger..

Har du gått på de tab ved tidligere frys?

Jeg hører til Haugesund sykehus. Du da?

Skrevet

Takk for det :)

Jeg begynnte på progynova i dag, og bivirkningene har allerede dukket opp :/ får blant annet så utrolig vondt i hode av de. Gikk på progynova sist gang også. tilhører Porsgrunn jeg.

Snakka med en sykepleier på klinikken i dag, og fikk ul-time allerede onsdag 14 oktober! så hvis alt ser bra ut da, blir det innsett på fredagen uke 42 allerede :) ser frem til det nå altså :) Når har du fått ul-time?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...