Gå til innhold

Er Magnus Carlsen (sjakk) autist?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Etter å ha sett flere intervjuer av ham, har jeg også oppfattet at han viser autistiske trekk og lurt på det samme som deg, HI. Jeg har flere ganger lurt på å spørre om det her inne, men har slått det fra meg i frykt for den politisk korrekte mobben her inne.

Hatten av for HI som uredd tar bladet fra munnen! :-D

"Se torsken, se torsken" lalalalala lalla la lalla la lalla...

Du fornekter deg ikke, nei. (Småtorsk)

Det er forøvrig ikke spekulasjon, men et helt konkret og lovlig spørsmål!

Ta med deg den malpasserte moralen din ut igjen, du.

Annonse

Ja, da får du unnskylde at jeg begynner å bli litt lei av korstoget ditt, Småtosk. Jeg føler du skyter spurv med kanoner her inne.

Forventningene skapes jo utifra inntrykket du gir, så det blir feil å plassere skylden på forventiningene igjen...

Måtte le litt når jeg så dette spørsmålet:)

Nei, det er han ikke! Men liker ikke å være i media stakkars. Er bare så super smart og har klisterhjerne.

Hilsen stor fan!

ps! han blir ikke presset av foreldra sine. Hvor lett tror dere er å ha en sønn med de sjakkvalitetene?

Hver eneste gang noen skal forsvare spekulasjoner, rykter, uthenging eller hva det skal være er omkvedet "Ytringsfrihet" Jeg må jo ha lov til å si det jeg mener!"

Og det har jaggu jeg også! Jeg gjorde det alle til en hver tid vil gjøre: Jeg sa hva jeg mente om en problemstilling.

Men før kaliberet blir for stort og småviltet for smått for oss begge, så legger jeg ballen død for denne gang, i denne tråden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...