Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Vi leier en 3 roms leilighet. Kjøkken + bad, entre og soverom......... (Står det i kontrakten) Jeg for min del trodde 3rom var stue og 2 soverom... Leiligheten har følgende rom: ETT soverom, Stue, kjøkken og bad.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Stue + 2 soverom helt klart. Hva er 1 roms for utleier da tro? Kjøkken?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 bra det ikke bare er jeg som lurer på hvor de var en når de fylte ut kontrakten. For i følge den så har ikke vi noe stue. Ett roms ja.. sikkert gøy og bo på ett kjøkken. hehe
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 Rom som "telles" er soverom og stuer, ikke kjøkken, bad, disponible rom (gjerne for små til å telles).
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Dette er en toroms, helt klart Verken bad eller entre kan sies å være et oppholdsrom... I en treroms har man to soverom + stue, evt to stuer + ett soverom.
uhhuhher Skrevet 5. oktober 2009 #7 Skrevet 5. oktober 2009 En treroms skal ha tre rom utenom kjøkken, bad og gang.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #8 Skrevet 5. oktober 2009 takker for alle svar.. Glad for at det ikke er jeg, men huseier som har feil i denne saken. hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #9 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg annser det du beskriver som en toroms, med mindre kjøkkenet også har stuefunksjon (åpen kjøkkenløsning). Hvis det står i kontrakten hvilke rom leiligheten har tror jeg det betyr mindre om det er "talt galt".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå