Trultemor til 2 1/2 Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 er gravide igjen? .... trenger å høre noen litt hyggeige historier her.... Er litt nervøs her jeg sitter gravid med nr 3
Fødeklar med stor F Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg har bare hatt det en gang, og er gravid igjen og er kjempenervøs. Kan desverre ikke svare deg, men kanskje du kan svare meg hvordan det utartet seg 2.svangerskap for deg?
Trultemor til 2 1/2 Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2009 Hei, jeg fikk litt tettere oppfølging, og fikk en dopler undersøkelse da jegvar i uke 24 var det vel. Da så de at blodgjennomstrømningen ikke var så bra på den ene siden, noe som indikerer at det kan komme en gang til. Hvertfal lat babyen blir noe mindre enn gjennomsnitt. Derfor skal jeg på gå albyl e denne gangen, har også lest at hvitløks skla være vedlig smart å spise for blodgjennomstrøming. Hvor langt er du på vei? og når fikk du det sist gang?
Fødeklar med stor F Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg er nå bare 5 + 5, og det er 2.5 år siden sist.Ble oppdaget i uke 34, og ble satt i gang i uke 37+1. Men de tok aldri en gjennomstrømningstest, selv om det ble konstatert tidlig at frøkna var lita, + alle de andre symptomene på sv.forg var der. Fikk egentlig beskjed av legen som "opererte" ut morkaka å vente 3-4 år før jeg ble gravid igjen, men hadde ikke tid til å vente så lenge: ) Er det lenge siden du fødte sist da, og hvor langt er du på vei? Fra når skal du begynne på Albyl e?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå