Gå til innhold

Hvilken heldess i ull anbefaler du?:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har noen rimelige dresser på spar kjøp i ull som jeg anbefaler;) 249 koster disse!

Skrevet

Joha sine - i brunstripete ull. Kjempegode, og et bra kjøp for 399 kr, synes jeg.

Neste gang jeg skal kjøpe ulldress, har jeg tenkt å prøve ullfleecedressene til Nøstebarn.

Skrevet

Teddy fra Devold. Den ka brukes både som pyjamas og heldress om dagen.

Ellers er vi veldg glade i krinkelulldressen fra Janus. Den pleier i å ha utenpå.

Skrevet

Jeg har kjøpt ulldress fra Name It for 329kr! Veldig fin dress og virker veldig god og varm (har ikke prøvd den så mye enda for er ikke sååå kaldt her enda! )

Skrevet

Janus sine er fine, ca 360 kr tror jeg det var.

Skrevet

Signerer meg80. Joha sine i myk pusete ull er kjempedeilig! Kommet i nye farger nå, mørk grå og lilla, i tillegg til fjorårets i krem og brunstripete.

Skrevet

Spørs på hva slags ulldress du tenker på, men hvis det er type tykk til utendørsbruk kan jeg på det sterkeste anbefale Name It sin heldekkende dress (med fot og glidelås) i 100 % tovet merinoull. Brukte den hele vintern ifjor, og har kjøpt samme i år- super dress til super pris (bare 250 kr!)

Skrevet

Jeg strikket en super en fra Nøstebarn. Ellers har jeg sett på den fra Name it jeg også, men vet ikke om jeg trenger en til.

Skrevet

jeg endte opp med å kjøpe en heldress (uten fot) på Name it i 100% tovet merinoull. Den virka veldig god, og dama i butikken sa at kunder som tidligere har kjøpt den har kommet tilbake veldig fornøyde :)

Tror den kostet 199,- Not bad!

Skrevet

Her har vi prøvd litt av hvert og har vært fornøyde med det meste. Det er jo litt hvert til sitt bruk og noen dresser er varmere enn andre. Noen er veldig dyre etc.

Har hatt Janus todelt ulldress. Noen ganger er det greit å kunne ta av enten jakke eller bukse.

Har name it tovet ulldress som er kjempefin under dressen når det er veldig kaldt. Også veldig greit til å ha på i vogna, til og fra bilen etc når det er ordentlig kaldt. Den er tykk!

Nøstebarn ulldress og joha ulldress har vi brukt som pysjamas og er veldig fornøyd med det da frøkna bestandig blir svett og klam om natta. Nøstebarn er vanvittig dyrt da, men de pysjene er så gode at det er nesten verdt det.

Skrevet

Hehe, det er nesten verdt det ja ;)

Nei, nå får vi se om vi blir fornøyde med denne dressen :) Om vi ikke blir det, var det jo ikke så mye penger å ut med, så :)

Tenker å bruke den ute i vogna når hun sover om dagene.

Greit når hun bare går i ullbody og ull-stilongs å bare ta på henne en dress i stedet for å tenke på bukse og jakke liksom, hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...