Gå til innhold

Treffsikker er hun Tussimor ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare si at Tussimor er veldig flink til å spå.. Har blitt spådd av flere spådamer her,men Tussi er den som alltid treffer blink på meg.. Hun har også taushets plikt,og da gjør det det enda lettre for meg å kunne snakke fritt om alt,,Jeg støtter tussimor ,og vil fortsette å ha henne her.. Hvem er flinkest til å spå her inne syntes dere??Jeg mener tussimor...

Cec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har blitt spådd av henne. På meg ble det hel bom. Må virkelig si at hun var helt ute på viddene.. Men det må man vel regne med sånn over nettet kanskje.

Er du tussimor kanskje?

Skrevet

Om jeg er Tussimor?? Nå må du faen meg gi deg,signerer alltid med mitt nick jeg,det har j gjørt i de 4-5 åra j har vært her ..Så nå mener du anonym at jeg legger ut falske refranser,og gir meg ut for å være en aen enn meg selv,nei veit du hva.. Når ska du slutte med denne hekse jakta egentlig..?? Jeg veit hvem du, så hjelper lite å være anonym da,nå syntes jeg du kan slutte med det tullet ditt..

Skrevet

Anonym har prøvd å lagt kvalme mange ganger her,før jul var det sikklig ille,og nå skrev hun at alle måtte ikke gå inn på min spåkafee,for der fikk dem virus,, Det er bare tull, jeg hadde virus på pcn min får ca 1 mnd sia..Da fikk j virus på facebook,da j åpna en vegg mld der, så da måtte jeg kjøpe meg en ny pc..

Skrevet

Seriøst anonym, skaff deg et liv og slutt å terrorisere oss andre!!

Skrevet

jeg kan si en sak, jeg er blitt spådd av tussimor flere ganger, til meg har ALT stemt alle gangene, både på godt å vondt. synes tussimor er både seriøs og flink og nei jeg sier ikke dette bare får å si det, og jeg har heller ikke fått noen goder får å si at hun er flink. så klart tussimor kan sikkert ta feil også sier ikke det, mn som sagt på meg har det stemt alt sammen.

jeg anbefaler tussimor på det varmeste. skjønner ikke at enkelte ikke bare kan trekke seg unna, i stede får å komme med teite komentarer.

Skrevet

Tusen takk,gravid etter 6år..

Det var gode ord som varma , godt å høre at noen er fornøyde..Det har vært så mye negativt her i det siste,anonym prøver å lage kvalme,igjen,,.

Takk for dere som tror på meg..

Klem

Skrevet

hvis ikke de tror hvorfor skal de prøve å bli spådd hele tiden? å hvis de ikke blir svart en gang eller 2 så er det jo full krig, jeg er fornøyd, så klart ting kan jo slå feil også får dere spådamer sånn er det bare...

Skrevet

Helt enig med deg " gravid etter 6 år " ! :)

Skrevet

Tussimor!!!

Et lite tips......

Hvis du mener deg trakasert og du veit hvem denne anonyme er så burde du jo være så seriøs at du anmelder denne personen i stede for å holde på å krangle her inne. Du ødelegger litt for deg selv tror jeg hvis du holder på slik. Prøv å hev deg over det så skal du se det går bra=)))

Skrevet

tussimor har da prøvd å heve seg over i over 1 år nå, mn når ting går veldi langt så blir man litt lei, skjønner godt tussimor at hun sier i fra om at nok er nok, hva skal du anmelde liksom at en person sier at du får virus hvis du går inn på spåkafen hennes å at hun er en dårlig person, tror du d blir gjort noe med? så klart går ann å melde inn på forumet her så framt hun vet hvem det er da..

det blir jo tungt i lengden å bli plaget av andre, eller rettere sagt mobbet ut...

syns denne personen burde tenke litt over sitt eget liv..

Skrevet

dessuten ble denne tråden laget får å se hvem dere eller alle sammen synes var flinkest til å spå, å kansje lage en positiv tråd til spådamene som faktisk bruker sin tid på vårt mas.....

jeg er fornøyd med alle inn her selv om ting ikke alltid stemmer så er jeg fornøyd over den behandlingen å goheten som spådamen gir fra seg, de viser at de bryr seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...