håpefull *er mamma* Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Har gått på Crinone siden tirs forrige uke (uke 40). Morgen og kveld. I går kveld og i dag har jeg hatt litt mørkebrunt i den "utfloden" som kommer ut igjen. Det kan se litt sånn størknet ut. Vet man kan få litt blødning av Crinonen, men lurer bare på om andre har opplevd det samme. Ikke veldig mye. Kan så vidt skimte noe friskt rødt innimellom.
Hvitveis Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Hei Håpefull-09. Ja jeg har opplevd akkurat det samme. Begynte på crinonen den dagen jeg hadde uttak som var fredag 25/09. Av og til kommer det noen klumper ut som ligner på hvitt kjøtt eller papir og de har til tider hatt litt lyserødt/lyserosa farge på seg. Regner med og håper det er helt normalt;o)
♥Irbeni♥ Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Det er helt normalt... Og er dere ekstra heldig, så er det en festeblødning Lykke til begge 2!
håpefull *er mamma* Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2009 Jepp, skjønner hva du mener. Vi har pratet om dette tidligere her inne. Men det som er nytt nå, er at det kommer litt sånn mørkebrunt, størknet blod (ligner på det) ut sammen med hjelpestoffene. De to siste gangene jeg har vært på do nå i formiddag, er det så godt som borte igjen. Man kan kanskje rispe seg litt når man setter Crinonen, og dette blodet må jo ut igjen. Jeg tror ihvertfall det må være noe slikt. Ikke så bekymret nå, siden det har stoppet opp igjen, og siden det ser ut til at det kommer ut sammen med resten av "avfallet" :-) Hmm, forresten: hvis du hadde uttak på en fredag, når hadde du innsett da? Søndag? Når skal du teste?
håpefull *er mamma* Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2009 Tusen takk for svar til deg også Irbeka. Håper du har rett :-D Men som sagt: det er veeeeldig lite, da. Kan det allikevel være festeblødning? Kjenner jeg fikk kriblinger i kroppen da jeg leste svaret ditt. Thi, hi..
Hvitveis Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg hadde innsett på mandagen. Tenkte å teste om ei uke til, mandag 12/10, da er det 2 uker siden innsett. Enn du da?
håpefull *er mamma* Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg hadde innsett sist torsdag. Jeg fikk beskjed å teste om ca 14 dgr, dersom ikke mensen dukker opp. Tenker det er naturlig å teste akkurat 14 dgr etter innsett, sånn som deg. Litt usikker på om jeg skal tørre å teste noen dgr før. Den kan jo da være neg, men allikevel være gravid. Unødvendig nedtur, tenker jeg nå, men. Føler meg litt oppblåst i magen for tiden. Kommer og går litt. Tror det er mest i forbindelse med at jeg er sulten. Kanskje jeg har vært sånn før også? Blir forvirret av å gå og kjenne etter, og har blitt superekspert på å finne "ikke-gravide-knagger" å henge alle mulige symptomer på ;-)
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 6. oktober 2009 #8 Skrevet 6. oktober 2009 helt normalt! Har endatil opplevd blodig stang komme ut og være gravid...skyldes såre slimhinner...
håpefull *er mamma* Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 6. oktober 2009 Kan nå få litt sånn lysebrunt som kommer ut sammen med avfallsstoffene, men det lille som liknet størknet blod (da jeg startet innlegget) forsvant like etterpå. Ikke hatt det siden :-)
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 7. oktober 2009 #10 Skrevet 7. oktober 2009 Bra! Godt tegn...men ikke få panikk om det skjer igjen :-)
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 7. oktober 2009 #11 Skrevet 7. oktober 2009 Størknet blod kan nok være rester fra uttaket, eller blødninger "oppi der" i dagene etter uttaket. Men blodet kommer ikke fra livmora, men fra uttaksstikket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå