Gå til innhold

Ang. pop up reklamen deres....

crissi Eline og Lillebror 29.5

Anbefalte innlegg

Utrolig irriterende og lite brukervennlig for oss som ferdes på sidene deres!

Jeg gidder ikke mere.. rett og slett!

Synd, jeg har bruk sidene daglig siden 2005....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var tydligvis ikke plass til mer reklame på sidene generelt uten å kutte ut det lille området vi har igjen å skrive på.

Derfor måtte de starte med ikke bare 1 men 2 forskjellige popup-reklamer.

Nå må dere se å skjerpe dere.

Greit at den forsvinner av seg selv etter en liten stund, eller at en kan klikke den bort. Men det får da være måte på hvor mye reklame vis skal få trøkt i tryne.

Mens andre har møter for å gjøre ting bedre har dere tydligvis møter for hvordan dere skal gjøre ting verre her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig! Tror nok den reklamen virker mot sin hensikt. Det forbanna ull-greiene er bare irriterende.

Gidder ikke mer jeg heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler Opera-nettleser på det varmeste, her fjernes reklamen med 2 tastetrykk, og ingen popup kommer heller=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver under på at jeg også synes at pop up er utrolig irriterende. Grunn god nok til og ikke kjøpe produkter av produsenter som bruker så inoverende reklame.

Legger til at jeg registrerer veldig mye reklame på sidene og svært liten service.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, pop up er en dårlig måte å reklamere for seriøse produkter.

For min del lyser det "billig" i mot meg når jeg ser sånt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nekter. Har brukt Opera, men det fører til urimelig mye mer arbeid. På tide at webmaster tar en telefon til uansvarligredaktør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg trenger ikke ta en telefon til redaktøren, han sitter på andre siden av desken. Jeg har allerede meldt fra muntlig og pr. epost, men har ingen store forhåpninger om at det annonseformatet forsvinner med det første. Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne annonsen er stilt inn slik at den bare skal vises 2 ganger i løpet av en uke. Desverre er det slik at på noen maskiner fungerer ikke disse innstillingene og annonsen vises for hvert klikk man tar. Dette er absolutt ikke noe vi ønsker og vi venter på at de som leverer annonseverktøyet vårt skal finne feilen. Vi beklager dette og ber om tålmodighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...