Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg lurer litt på hvor gamle dere som prøver er. Jeg er 36 år, og veldig spent på uttak i morgen.

Skrevet

Like gammel som deg. Eller, dvs, like ung ;-)

Skrevet

Lykke til imorgen! Det går nok helt fint. Jeg har så langt gjort det 5 ganger, og skal ha mitt sjette om et par uker, så jeg har litt erfaring.

Skrevet

Like ung ja =)

Legen jeg var til UL med mente jeg var begynt å dra på årene....men jeg får håpe det fortsatt er igjen noe egg med god kvalitet.

Skal du ha uttak neste uke? Blir en sykemeldt den uken det er uttak oog evt innsetting?

Skrevet

Jeg blir 28 år om 2 dager:)

Skrevet

Jeg ble 25 for 3 dager siden :o)

Skrevet

Jeg er 37!

Og inne i min 5. uke nå.... så spennende!

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Jeg er 32 år.

Har totalt 3 IVF og 1 fryseforsøk bak meg.

Vi er nå igang med første søskenforsøk :-)

Skrevet

Jeg er 23 år, og har 1 AIH og 1 IVF forsøk bak meg:-)

Skal begynne på spray for andre IVF forsøk i morra.

Skrevet

Jeg er 33 år. Har 1 jente etter 3 forsøk i 06/07. Første runde på søskenforsøk..

Skrevet

Jeg blir 34 i november. Det vanlige er å bli sm i 3 dgr, tror jeg. Fom uttaksdage, tom innsettingsdagen 2 dgr etter.

Skrevet

Jeg er 32 år og skal i gang i uke 45 med fryseforsøk etter negativt 1.icsi i august:=)

Skrevet

Ja, det vanligste er at man blir sykmeldt i tre dager fra og med uttaksdagen, som ble sagt av noen andre her.

Jeg regner med uttak om 14 dager.

Skrevet

36 år.

Fikk en sønn på første forsøket.

Søskenforsøk nå, ruger:)

Har aldri blitt sykemeldt et minutt på noen av de to uttakene/innsettingene. Trenger vel ikke det? Trodde ikke det var vanlig. Har ikke fått forespørsel om jeg ønsker det og ikke tenkt på å be om det heller. Selv om magen er øm farter verden videre:)

Tvi tvi, HI!

Skrevet

26. Godt å føle seg litt ung her på forumet, når en føler seg eldgammel ellers, med tanke på at "alle" vennene enten er eller har vært gravide...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...