caaree Skrevet 4. oktober 2009 #1 Del Skrevet 4. oktober 2009 For ca 1 mnd + 1 uke siden tok jeg medisinsk abort, jeg blødde i omtrent 3 uker før det stoppet helt i 2 dager,men når de 2 dagene hadde gått så fikk jeg menssmerter, så tenkte jeg bare at nå kom den vanlige "mensen" liksom..og det skal jo være normalt. Jeg blødde ut den uken, før det stoppet helt igjen. 3 dager etterpå fikk jeg menssmerter igjen å begynte å blø, jeg har nå blødd i 3 dager, og blodet er ikke helt friskt,det lukter litt rart,og det har kommet noe småtterier ut som ikke ser helt bra ut. Jeg har også følt meg ganske slapp og kvalm de siste dagene,kan det være jernmangel? (hvis det er det det heter når du har mistet mye blod) Eller kan det være at aborten ikke var helt vellykket? ..jeg burde vel også si at man skal jo dra 2 uker etter en abort for å ta en blodprøve, den var ikke jeg på. Så hva tror dere? begynner å bli rimelig bekymret.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140762559-er-det-noe-galt/
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #2 Del Skrevet 5. oktober 2009 Tror jeg hadde dratt til legen, evt sykehus der du tok aborten, og fått sjekket ut dette. Høres ikke godt ut, nei. Har ikke tatt abort selv, men har mistet et barn sent i sv.skapet og måtte ha utskrapning etterpå da ikke alt kom ut. Da luktet det ille, ble helt kvalm og følte meg uvel. Og bestevennine har også tatt medisinsk abort som ikke var vellykket og måtte til utskrapning 2 ganger etterpå for å få ut alle restene. Få sjekket dette, bedre å finne ut enn å gå og lure på det, særlig når du føler du uvel. Synes ikke det høres helt riktig ut. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140762559-er-det-noe-galt/#findComment-140762810
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå