Gå til innhold

Noen her som har tatt UL i uke 7+0?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk dere da se et bankende hjerte, eller er det for tidlig? Har bestilt time, og vil da akkurat være 7 uker,men er så ufattelig redd for å bli skuffet....

Er jeg for naiv, slik at jeg burde vente litt til?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på ultralyd i uke 7+0 og fikk se et bankende hjerte ja:) Veldig moro, gled deg! Hadde også ultralyd i uke 11+2 og da var det et lite menneske som turnet inne i magen;)

Skrevet

Å, så koselig da! :) Håper jeg får se et bankende hjerte også!

Skrevet

Jeg hadde UL i uke7, men jeg så ikke noenting.. Men det var utvendig UL da. Skal på UL igjen i uke 12, regner med å se mer da....

Skrevet

Jeg var på UL uke 7+3 og fikk se en liten spire med bankende hjerte :)

Skrevet

Tok vaginal ultralyd når jeg var 7+ 5, altså en uke siden, og da både så og hørte vi hjertet slå. fantastisk!

Håper du også får oppleve det : )

Skrevet

Jeg var 7 uker og så et bankende hjerte. Spiren var ca 3 mm lang, så ikke store nurket! Og det meste av det vi så var bare hjertet, men det var utrolig godt å se at det var liv der!

Skrevet

Tok utvendig ul 6+5 og fikk se en klump med bankende hjerte :)

Skal tilbake i morgen, 10+5 og håper å få se bevegelser.

Lykke til!

Skrevet

har mye smerter i magen og måtte bare bestille meg time hos en privat klinikk for å roe meg og finne ut at det faktisk var noe inni der. førtegangsgravid så jeg vet ikke hvordan dette skal føles...

jeg var da 6+5 og peanøtta mi var da 9,4 mm. så et lite hjerte som banket som bare det. spesiell følelse!

Skrevet

Unnskyld- 7 mm var nurket;)

Skrevet

Var på tidlig ul, og så nok hjertet før det ja:)

Deilig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...