Gå til innhold

Fryseforsøk- noen m/murringer og fremdeles blitt gravid??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er noen her som har kjent murringer de første 2 uker og blitt gravid?

Jeg har murringer som kommer og går, blir da litt nervøs.

Skrevet

tar du noen hormoner? om du ikke tar hormoner, så er det kanskje et positivt tegn. jeg hadde sånne murringer , fra dag 4 ca etter innsettingen( embryo var da 5 dager allerede).

om du tar hormoner, så kan det dessverre bare väre hormonene...

Skrevet

glemte å skrive at jeg var gravid da, den gangen jeg hadde sånne murringer...;)

lykke til

Skrevet

Ja jeg tar Progynova og Progestan. Tok du hormoner når du ble gravid og hadde murringer? Hvor lenge varte murringene dine? Mine startet 3-4 dager etter innsetting.

Skrevet

ja da kan det likebra väre medisinene. Jeg hadde ferskforsök en gang för, og hadde sånne murringer da og, men da gikk jeg jo på medisiner. og fikk höre at de gir akkurat samme symptomer som om du skulle värt gravid. irriterende, for da kan man ikke vite om det er ekte....den gangen ble jeg ikke gravid.

når jeg hadde fryseforsök hadde jeg ingen medisiner, men hadde samme symptomer, og var gravid....

er det rart man blir usikker? håper dine symptomer er ekte....;)

Skrevet

Det er ikke lett å bli klok, og man blir jo litt smårar av å gå rundt å vente og kjenne på alt. Får bare smøre meg med tålmodighet og håpe på det beste :-)

Skrevet

ja det er nok det eneste man kan gjöre dessverrre, forsöke å ikke tolke alt hele tiden, som man kjenner, og tenke at ingenting er sikkert för du får tatt testen på testdagen, innen det er det best å bare pröve å tenke på mest mulig annet....men det er töft, og ja, det er normalt å bli litt "smågal" av dette her....du er helt normal, stay cool;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...