Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Hjalmar er tøft! Er så deilig med skikkelig trauste navn etter en lang periode med femi bibelske guttenavn.
Lille engelen vår Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 Enig. Jeg synes også Viljar er fint. Litt i samme gate.
Vipsenmamma Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 Hjalmar er tøft! Han er noe helt annet enn femipinglene Leander, Maximilian, Julian, Fabian, Emilian og Nathaniel og lignende veike, bleike navn.
....().... Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2009 Godt å høre det ikke bare er jeg som ikke er begeistret Linus, Leander osv. Skikkelig pinglenavn. Men det er virkelig vanskelig å finne navn gitt. Mye verre til nr to enn det var til første.
Luthien1 Skrevet 5. oktober 2009 #8 Skrevet 5. oktober 2009 Vel, eh...liker ikke. Minner meg kun om den sangen "Hjalmar, Hjalmar droppa skolen i fjerde" (...)
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 5. oktober 2009 #10 Skrevet 5. oktober 2009 Har en onkel med det navnet. Er kult navn da, men blir ingen baby Hjalmar her. Vi har ike bestemt oss enda, men samboer vil ikke ha noe "kunstneriske pinglenavn", så får se hva vi ender opp med:)
Neijasså... Skrevet 5. oktober 2009 #11 Skrevet 5. oktober 2009 Hjalmar er flott! Kunne brukt det selv. ) Tenker på Hjalmar Andersen (Hjallis) når jeg hører det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå