Gå til innhold

gravid??

Treningsmamma har født ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm forrige helg hadde jeg skikkelige stikkinger på begge sider nede- tror nok at dette var min første eggløsning etter fødselen for straks et år siden. Har akkurat sluttet med nattamming så antar iallefall at det var det. Vondt var det iallefall og jeg har aldri kjent det så sterkt som nå. Utfloden var eggehvits klar- noe som har vært vanlig tidligere.

Har to svangerskap bak meg men klarer ikke å huske hvordan disse syklusene var! Hva er normalt igjen?

Grunne til at jeg spør er: I går hadde jeg blodlignende utflod og nå har jeg akkurat hatt litt nrunlig utflod i trusa- lurer derfor på om det er mensen som kommer tilbake.

Evt når kan en festeblødning komme? Hadde nemlig sex dagen før eggløsning og lå lenge i senga etterpå- pluss at det var en stund siden sist så det kom relativ mye. Tror ikke jeg er gravid- men tanken har streifet meg!

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for svar Dotten. _Nå har det begynt å murre også. Tror nok kanskje det er tante rød som kommer tilbake- men det er da lov å håpe :)

Skrevet

Bare hyggelig. Vi får krysse fingre og tær da vet du :) He, he. Og ønsk tanta dit peppern gror!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...