Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har hatt en del mensmurringer og stikkinger i magen. Håper det er et godt tegn, mener å huske at jeg hadde det sist også. (Eller er det bare luft etter Chili con Carne to dager på rad he he he) Noen andre? Noen som vet?

Fikk satt inn et flott egg om onsdagen(uke 40).

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140761662-mensmurringer-og-stikkinger-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Likt her du....men usikker på om det er positive signaler - eller om det like godt kan være bivirkninger fra Crinone....jeg prøver å fokusere på det siste så fallhøyden ikke blir så stor om jeg går på trynet :) Satte inn to flotte egg lørdagen i uke 39, så det nærmer seg sakte men sikkert testdag kommende fredag :)

Krysser fingrene for oss :) :) :)

Hei.

Hadde innsett på tors. Kan så vidt kjenne litt murringer. De siste dagene (to ukene, kanskje) har jeg hatt murring i livmor, eggetokker og korsrygg. Tror idag (men man blir jo smårar av å kjenne etter, også) tror jeg at jeg har kjent murringer mer konsentrert rundt livmoren. Har hørt at symptomer som kommer når det nærmer seg mensentid, kan være startende symptomer på graviditet. Jeg synes det det virker tidlig enda, at jeg evt. skal begynne å få symptomer, men vet ikke..

Hvor lenge etter innsett skal dere teste, forresten? Jeg fikk beskjed fra Porsgrunn om å teste om ca 14 dgr, dersom mensen ikke kommer, men vet at flere tester tidligere, og noen har da fått pos resultat..

Hei igjen.

Jeg har satt inn to ferske egg mens to ble lagret på frys. Symptomer på kommende mens ligner både symptomer på graviditet og på bivirkninger av progesteron som vi vel alle går på. Så dessverre, ingen av disse kan ansees som "reelle symptomer" siden vi ennå er fulle av tilførte hormoner :-S

Jeg skal teste ved blodprøve hos legen min 13 dager etter innsett fordi klinikken i Danmark har bedt om det. Hører så mye rart - noen får svak strek på rugedag 10, mens andre sier du må minst vente til dag 12 før du prøvetester - og de fleste har vel testdag 14 dager etter..... Jeg tok en test igår - og det var jo kjempelurt for den var kritthvit....men altfor tidlig bare rugedag 8 da. Men - nå vet jeg iallefall at pregnylen er ute av kroppen - for eggløsningssprøyta kan gi falskt positivt svar inntil 10 dager etter at den er satt...

Vi får bare krysse fingrene :)

Annonse

Hei Linchen! Jeg har også hatt en del murringer og stikkinger i livmorområdet de siste dagene. Kjennes av og til ut som om det "bobler" inni livmora også. Merkelig.... Og jeg har ikke spist Chili con Carne, så tror nok ikke den har noe med saken å gjøre, hehehe ;) Jeg synes egentlig det er ganske spennende! Det tyder jo på at det skjer ting der nede, som ikke skjer i "vanlig syklus" i allefall :) :) Om det er positive ting vil gjenstå å se om en 10-dagers tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...