lille sol vil ha barn Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg skulle hatt mensen i dag, men det har fortsatt ikke skjedd noe.. jeg kjenner at jeg har litt kramper og det man kan kalle murringer?..er så spent på om jeg er gravid eller om jeg rett og slett får mens igjen? Greia er den at jeg er jo så verpesyk og vet at jeg og sambo har hatt samleie en del ganger, og på selve eggløsningsdagen.. Det er vel en stor sannsynlighet for at jeg er gravid? i hvertfall ønsker jeg og tro det.. begynner og lure på om jeg innbiller meg at jeg har graviditets symptomer og at jeg er det... eller at jeg er så stressa angående dette og tenker så mye på det at jeg kan få uteblitt mens pga det?? jeg vet virkelig ikke..er fortvila.. hva tror dere?? vil jo så gjerne få greie på om jeg er det, men tørr ikke ta test enda i tilfelle jeg får mens i morgen.. pga vet at det har skjedd før.. jeg blir jo like skuffa hver gang.. Hadde vært koselig med en liten spire snart da <3
lille_Harepus Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg har Ikm idag, masse mens murringer, men ingen mens. Pleier å være ganske regelmessig. Sendte gubben ut etter test isted, viste seg å være negativ. Utrolig skuffet, men som mannen min sier så er ikke alt håp ute før en får mensen. Jo mer jeg tenker over det, (kansje mest ønske tenkning) så drakk jeg en del i timene før, og det var under 2 timer siden jeg hadde vært på toalettet da jeg testet. kansje et ørlite håp, for lite til å håpe kansje? En annen ting jeg aldri har opplevd før som jeg opplevde var at streken fra cb fikk mange små "tråer" (små tynne streker) over test-streken. rart. Lever i håpet, ....
N_79 Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 Heisann Jeg har/hadde IKM igår/idag/imorgen. Er ikke helt sikker for jeg vet ikke om syklusen min er stabil. Jeg sluttet på pillen i august nemlig. Men imorgen er det akkurat en mnd siden jeg fikk TR sist, så det ser jeg på som litt positivt i alle fall (at den ikk ehar dukket opp ennå) Jeg testet på fredag (utålmodig) og den var jo negativ. Så jeg er veldig spent til imorgen tidlig da jeg skal ta igjen Jeg mener vi skal ikke miste håpet før TR dukker opp uansett Og håper at vi alle får positiv test snart. Til deg Synne så tror jeg nok det kan ligge noe i at du hadde drukket masse og ikke minst at det er kveld. Så om din kjære kjøpte mere enn en test så kan du jo ta imorgen tidlig Lykke til begge to
lille sol vil ha barn Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2009 tusen takk for svar:) godt å høre jeg ikke er alene:) hvis ikke mens kommer i morgen, tester jeg meg på tirsdag:) masse lykke til dere, også håper jeg vi alle får positiv test snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå