Hannah81 Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Vi har i noen måneder prøvd på nr. 2. Siden jeg fikk mensen tilbake etter fødselen for 1.5 år siden har jeg hatt noen etter min mening veldig kraftige mensblødninger. Må i tillegg alltid bruke Naproxen tabletter for å fungere normalt første dag pga. smerter. Fikk mensen på torsdag og den er over nå (søndag), pleier å blø i en uke. Mengden var veldig liten og ikke snev av menssmerter. Begynner å lure på om jeg kan være gravid likevel. Noen som har fått en mensliknende blødning og likevel vært gravid?? Tror jeg kjøper en test i morgen.
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 jeg er 5 dager på etterskudd, og fikk mensen i dag. blodet er mørkere mer gammelt(nesten litt skittent?!?!). har blødd sikkert 1/5 del av vanlig dag i mens. så det er ikke mye. og har hørt at det er mulig. har selv hatt mensmurringer i snart 2 uker og i dag har det vært nærmest stille der nede.
Hannah81 Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2009 Testet i ettermiddag og krysset kom tydelig fram med en gang med bare en times oppsamlet urin. Jippiiiii! Er litt bekymret siden jeg blødde litt friskt blod fra IKM (torsdag) og et par dager framover, men krysser fingrene!! Vurderer å fo målt Hcg med et par dagers mellomrom og bestiller
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 Gratulerer! Krysser fingre for at alt er bra, og det er det helt sikkert også!
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 gratulerer så mye:-) har du noen symp da? går vel bra skal du se:-)
Gjest Skrevet 5. oktober 2009 #7 Skrevet 5. oktober 2009 Gratulerer !! Friskt blod er ganske vanlig helt frem til uke 14, og sjelden farlig )
Hannah81 Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. oktober 2009 Tusen takk! Nei, ingen symptomer, men det hadde jeg ikke i forrige svangerskap heller før magen begynte å komme rundt uke 20! Håper kroppen er like samarbeidsvillig denne gangen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå