Gå til innhold

Hvilken sovepose (inne) anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår lille tulle har for vane å havne oppå dynen i løpet av kvelden/natten, så har tatt i bruk en (arvet) sovepose uten armer. Syns imidlertid den virker litt kald, men er ikke godt å si. Vi har det rimelig kaldt på soverommet- vinduet oppe kveld og natt. Har lagt dyne oppå den igjen når hun sovner- for hva med armene hennes? Hun har jo langarmet pysj under, men når jeg sover med nattkjole har jeg jo dynen opp til halsen. Ellers fryser jeg. Tenker at det samme må gjelde Vesla. Noen som har en varm sovepose å anbefale? Synd de ikke er med armer, men kanskje det likevel hadde blitt for varmt for de små??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har forsøkt soveposene fra IKEA og HM, og er i grunn fornøyd med begge to. Hvis det er litt kjøligere så legger vi dyna over, for med soveposen klarer han ikke å bevege seg like mye. Om du ønsker en varmere sovepose så har jeg sett at de har noen på barnas hus. Ellers så selger de soveposer i England med forskjellig TOG rating. Dvs hvor varme de er. Tror de heter Grobag eller noe sånt.

Skrevet

jeg har fra hm - syns de er ok, og så har jeg dyne over, og evt ullpledd. pluss at han ligger på lammeskinn (vi har vinduet åpent døgnet rundt).

Hendene til mini er kalde uansett. pleier å putte de under dyna når jeg er våken, men de kommer fort opp igjen;) Men, virker ikke som han plages noe med at de er litt kalde, og så lenge nakketemperatur og kroppen ellers er varm, så tror jeg at det går greit. (ørene er faktisk også litt kalde..)

Vi har vannbåren varme i gulvet, slik at det er litt lunk i gulvet da.. men temperatiuren på natta kommer ganske langt ned likevel.

jeg så på de på barnas hus, men de kostet 1000 kr, (var i dun da) og det var litt mye synes jeg siden vi allerede har dyne. legger heller bare dyna oppå;)

Skrevet

du kan forresten ta på tynne bomullsvotter på hendene hennes da! hvis hun ikke putter de i munnen... her går hendene i munnen på mini med en gang han spytter ut smokken, så da er det ikke aktuelt med votter hos oss..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...